xcase Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei. Vurderer innkjøp av Eltax Millenium 500 fra Komplett.no Noen som har erfaringer eller meninger om dette er bra stereo, tatt prisen i betraktning? Reciever: link Høytalere: link Eventuelt passer høytalerene og recieveren bra sammen? mvh. fjt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 det er jo ganske billig da?!?! og hvorfor kjøper du surround Reciever når du bare skal ha stereo?? da kan du heller kjøpe en bedre stereo forsterker til samme pris. eks: Marantz Pm 4400 Link da må du litt opp i pris men får en MYE bedre forsterker... Også ville jeg spart litt å kjøpt noen bedre høyttalere Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Eltax Millenium 500 er billige høyttalere og høres billige ut. Men hvis du har lite med penger så er disse ypperlige. Den har høstet mange dårlige kommentarer blant de store Hifi gutta... Men de er så absolut verdt den prisen Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 De er kanskje greie til lite bruk. Jeg hadde aldri kjøpt de vertfall. Har hørt på de, og lyden var ikke noe sinnsykt å skryte over. Eltax receiveren er ikke noe sinnsykt bra heller. Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller valgt noe annet til en annen pris. Men, billige er de ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå