Gå til innhold

Radeon 9800 PRO vs GeForce 6600 GT

78_Boone

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg å øke skjerminnstillingene på BF2 fra Medium til High.

Nå har jeg et hovedkort med AGP (Asus K8N-E Deluxe), AMD Athlon 64 3200+, og et ATI Radeon 9800 Pro skjermkort.

Har sett at mange anbefaler GeForce 6600GT. Har det noe for seg å bytte til dette kortet, eller er det meningsløst.

Hvilken leverandør bør jeg i såfall kjøpe det fra?

(I "Brosjyren" som lå i coveret til BF2 anbefaler de dette kortet fra GIGABYTE, men det ser ut til at dette kun kommer for PCI-EXPRESS)

Håper noen har tid til å gi meg et lite tips... :roll:

Endret av 78_Boone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GeForce 6600GT AGP er vel ikke offesielt støttet av Battlefield 2 ? Bare PCI-Express verisjonen..

Uansett hvis du først skal kjøpe nytt skjermkort bør du legge til litt mere penger til det, å kjøpe et bedre en 6600GT.. Det er ikke så stor forskjell mellom 6600GT og 9800 Pro, ikke verdt 1500 kr etter min mening.

Endret av ^kissa^
Lenke til kommentar
Uansett hvis du først skal kjøpe nytt skjermkort bør du legge til litt mere penger til det, å kjøpe et bedre en 6600GT.. Det er ikke så stor forskjell mellom 6600GT og 9800 Pro, ikke verdt 1500 kr etter min mening.

enig. 6600gt yter opp til 25% bedre enn 9800pro, men det er bare i visse tilfeller. jeg ville kjøpt et x800xl eller 6800gt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...