Kjell Loen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Vet ikke om denne ligger under rette emne, ellers er det bare å flytte den til rette emne. Har ett problem med at det nesten aldri ikke går ann å koble seg til mail server når jeg er ute og reiser. Jeg bruker Tele2. De har ikke gitt meg noen forklaring i det hele tatt. Det virker som det sitter en gjeng som ikke kan support i det hele tatt. Jeg kommer inn ca 5 % av de gangene jeg prøver. En av meldingene jeg får er "Finner ikke mal: "badlogin.chtml"". Det går fint å komme inn på den stasjonære og med abbonement hos de. Jege skal bare inn å se og lese mailer, ikke laste ned mailene. Jeg har prøvd med Start.no og online.no. Tips mottas som vanlig med stor takk. Kjell Endret 8. august 2005 av Kjell Loen Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Akkurat hva er det du gjør for å forsøke og lese mailene? Har du et ferdig oppsett i epost programmet ditt du forsøker å bruke, eller er det en web-løsning du skal lese mailen gjennom? Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg går inn på www.tele2.no og klikker på Webmail. Det kommer da en side opp der en setter inn e-mail adresse og ett passord. Så kommer jeg ikke inn. Kjell Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Dersom e-postkontoen støtter Pop3 eller IMAP (noe den sikkert gjør) hadde jeg brukt mail2web.com og laget meg en konto der. (slik at du kan surfe www.mail2web.com/kjello for å sjekke mail og trenger ikke skrive inn brukernavn osv. Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Tusen takk for hjelpen. Den siden viste jeg ikke om. Nå virker det. Kjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå