jacoweb Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 intel pentium D 830 Tenkt litt på å kjøpe denne cpuen som jeg postet over her. I prisguiden så fant jeg ut at shg.no kan gi meg den for en veldig rimlig pris. Noen her som har noen erfarning anngående shg.no ? Er det ett BRA nettsted å handle på? Syns siden dems så litt hjalla ut, men er ikke allitd siden man skal gå etter. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har handlet hos Shg.no ved 2 anledninger de siste ukene. Første gangen kjøpte jeg et DFI hovedkort, andre gangen et par GSkill minnebrikker. Handlene har gått veldig greitt for seg, men påregn en dag eller to ekstra i postgangen. Varer jeg har bestilt i helgen har ankommet postkontoret torsdagen i påfølgende uke. Dette er 1 dag ekstra i forhold til f.eks. Komplett.no. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 men er det ikkje tåll på dei varena og då??, det er jo i danmark?? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 og i så fall, utruli billigt Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Prisene på Shg.no er oppgitt i norske kroner, inkludert mva og toll. Eneste som kommer i tillegg er frakten. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Prisene på Shg.no er oppgitt i norske kroner, inkludert mva og toll. Eneste som kommer i tillegg er frakten. Så jeg må ikke betale noe mer enn frakt i tillegg til den prisen av varen jeg skal ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå