anders888 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Hei! Jeg trenger en bærbar til 13 000, har funnet en, link Men jeg lurer på om det er en bra pc, har ingen erfaringer med hp sine pcer? Er det noe annet dere kan anbefalle til samme pris? Edit: Hvordan er denne i forhold, link? Har hatt en av same type i et år nå, er veldig fornøyd. Men hva lønner seg å kjøpe? Endret 8. august 2005 av anders888 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 PC nummer 2 har mye bedre prosessor og grafikkløsning. Kjøp heller PC nummer 2 (den er på tilbud) PC nummer 1 har integrert grafikk som bruker av systemminnet, og jeg fraråder deg derfor å kjøpe denne pcen. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Så da bør jeg gå for Fujitsu Siemens`en? Noen andre som har noe å si på det? Endret 8. august 2005 av anders888 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Så da bør jeg gå for Fujitsu Siemens`en?Noen andre som har noe å si på det? Etter min mening bør du absolutt gå for Fujitsu Siemens-en. Om jeg skulle kjøpt en bærbar pc i denne prisklassen så hadde jeg valgt den uten tvil. (Men så sparer jeg til Acer Ferrari 4000...) Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Tror det blir den, har hatt samme typen i et år så jeg vet hva jeg får... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Denne http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7049 hvis du vil ha en maskin som er stillegånde-god batteritid-bedre skjemkort-nyeste teknologi ... Eller denne som jeg har valgt http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7142 Endret 8. august 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
enternamehere Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) eller så kan du ta en acer travelmate, som er veldig god til spill, og ganske bilklig. vil vel si at aceren er mer kvalitet enn tundraen, har hørt om folk som har hatt en del problemer med den ihvertfall.(tundraen)Acer travelmate Endret 8. august 2005 av jew Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 PC nummer 2 har mye bedre prosessor og grafikkløsning. Kjøp heller PC nummer 2 (den er på tilbud) PC nummer 1 har integrert grafikk som bruker av systemminnet, og jeg fraråder deg derfor å kjøpe denne pcen. Men så har PC nr. 2 elendig batteritid også. AMD Athlon 64 er strømkrevende, selv mobile-versjonene. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 PC nummer 2 har mye bedre prosessor og grafikkløsning. Kjøp heller PC nummer 2 (den er på tilbud) PC nummer 1 har integrert grafikk som bruker av systemminnet, og jeg fraråder deg derfor å kjøpe denne pcen. Men så har PC nr. 2 elendig batteritid også. AMD Athlon 64 er strømkrevende, selv mobile-versjonene. Men det er ikke så veldig viktigt for meg.. har bestemt meg for nr 2 Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Er det noen som vet hva Fujitsu Siemens`en koster til vanlig? Lenke til kommentar
Andy_73 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tastaturet på en av disse Netshop PC'ene jeg prøvde virket litt billig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå