Gunfreak Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 du kan lade og utlade en garand også(ikke tro blindt på spill) det var bare litt vansklig, Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ok, jeg renget med at det var spill vi snakket om, og ikke virkelighet. klart man kan lade om et våpen når det er halvtomt. noe annet ville jo vert dumt. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Plagsomt i Day of Defeat så er de allierte sine våpen bedre enn tyskerne sine. Tar jeg feil der? K98 er jo et killinspree våpen tar stort feil der. Kar98 er mye bedre enn garand. enfielden er like god imho Men Thompson er vel bedre enn MP40, så der har USA en fordel igjen MGene til tyskland er vel også bedre enn 30cal'en til USA... jevnt over vil jeg tro at de fleste spill favoriserer tyske våpen i WW2 faktisk... (og det er ikke uten grunn ) Stort feil? DU kan umulig ha spillt DoD noe særlig mye, K98 er et slakte våpen. tror du må ta en bedre titt på det innlegget til mr Lee Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Men Thompson er vel bedre enn MP40, så der har USA en fordel igjen. Sikker på deg Mange US soldater brukte MP4O istedenfor deres egene. Allied soldiers admired the weapon, while fearing the sound of its easily recognizable bursts of fire Endret 19. august 2005 av Pels Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 mente i DoD. .45ACP > 9mm på skade... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 hadde vært morsomt å spille tyskere og, ikke pga dems ideologi, men for variasjonens skyld. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Plagsomt i Day of Defeat så er de allierte sine våpen bedre enn tyskerne sine. Tar jeg feil der? K98 er jo et killinspree våpen tar stort feil der. Kar98 er mye bedre enn garand. enfielden er like god imho Men Thompson er vel bedre enn MP40, så der har USA en fordel igjen MGene til tyskland er vel også bedre enn 30cal'en til USA... jevnt over vil jeg tro at de fleste spill favoriserer tyske våpen i WW2 faktisk... (og det er ikke uten grunn ) Stort feil? DU kan umulig ha spillt DoD noe særlig mye, K98 er et slakte våpen. tror du må ta en bedre titt på det innlegget til mr Lee spill er ikke realistiske når det gjelder våpen. Go figure! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 sist gang jeg spilte amerikaner var i rtcw. siden det spiller jeg ikke spill hvor spilleren er amerikansk soldat. kjøpte meg heller spillet til hisbollah "special force" www.specialforce.net Lenke til kommentar
WalkingDead Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Historien kan ikke forandres.... annen verdens krig er en av verdens største tragedier.. ww2 spill prøver som regel å gjennskape grusommheten.. alvorlig talt når man dreper 6 millioner jøder og går til krig mot hele verden! da får man faen meg ta konsekvensene! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Men Thompson er vel bedre enn MP40, så der har USA en fordel igjen. Sikker på deg Mange US soldater brukte MP4O istedenfor deres egene. Allied soldiers admired the weapon, while fearing the sound of its easily recognizable bursts of fire ikke helt riktig 1. så lenge de hadde egene våpen og ammo, fikk de ikke lov å brukte tysker våpen, men mange tok en som en suverni, men få ble brukt. 2. et våpen som fyrer av 850 .45acp kuler i minuttet er veldig mye mer effektivt enn et våpen som fyrer av 500 9mm kuler i minuttet, begge våpen hadde fordeler og ulemper, den største for thompson var at den var drit dyr å lage i folhold til våpen som sten og mp40. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Men Thompson er vel bedre enn MP40, så der har USA en fordel igjen. Sikker på deg Mange US soldater brukte MP4O istedenfor deres egene. Allied soldiers admired the weapon, while fearing the sound of its easily recognizable bursts of fire ikke helt riktig 1. så lenge de hadde egene våpen og ammo, fikk de ikke lov å brukte tysker våpen, men mange tok en som en suverni, men få ble brukt. 2. et våpen som fyrer av 850 .45acp kuler i minuttet er veldig mye mer effektivt enn et våpen som fyrer av 500 9mm kuler i minuttet, begge våpen hadde fordeler og ulemper, den største for thompson var at den var drit dyr å lage i folhold til våpen som sten og mp40. For for soldatenes del så var det vekten, våpenet er reine blyklumpen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 vekten var nødvendig, da .45 cal med 850rpm lager en helvetes rekyl, og uten de nekten hadde det vært vansklig å bruke den, samme problemet med garanden også 30x6 var et veldig kraftig kaliber, og hadde rifla vært lettere ville den vært nesten ubruklig, Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 vekten var nødvendig, da .45 cal med 850rpm lager en helvetes rekyl, og uten de nekten hadde det vært vansklig å bruke den, samme problemet med garanden også 30x6 var et veldig kraftig kaliber, og hadde rifla vært lettere ville den vært nesten ubruklig, Sant nok. Thompsonen hadde jo nesten nok slagkraft til å skyte gjennom et rimelig pansret kjøretøy, og da er det vel rimelig klart at rekylen slår til. MP40 kunne holdes nede med litt kraft, og var fortsatt drapsmaskin. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) psst: vi(jeg iallefall) snakket om våpenet i spillet, ikke i virkeligheten... Endret 22. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg så en poll på en web-side, jeg tror det var EA. (Det er mulig jeg husker feil, og at det bare var Gamespot.) Man kunne stemme over hvilken"favourite foe" - altså "favorittfiende" man likte best å skyte. Nazistene kom på en overlegen førsteplass, fulgt av monstre/demoner og dernest aliens. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hadde vært morro å spille som tyskere på CoD f.eks Kan være tyskere på multiplayeren Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hadde vært morro å spille som tyskere på CoD f.eks Kan være tyskere på multiplayeren yup, men vi vil ha et story-driwen spill i likhet med COD/MOH/BIA liksom som utspiller seg fra en tysk soldats tjeneste Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sant nok. Thompsonen hadde jo nesten nok slagkraft til å skyte gjennom et rimelig pansret kjøretøy, og da er det vel rimelig klart at rekylen slår til. Hæ? Cal. 45ACP skyte gjennom panser? Tror du må sjekke litt mer... De tøffeste hjemmeladningene til Cal. 45 ACP FMJ ligger på rundt 448 ft-lbs, men 9MM Parabellum (Luger) ligger på rundt 461 ft-lbs. Dette er over det man kan forvente med fabrikkladninger. Hvem som er "best" av 45 og 9MM blir en smakssak. Stridstester av disse kalibrene kan ikke klare å bestemme noen vinner, men enkelte ønsker Cal. 45 p.g.a at dette kalibret er grovere. Men ingen av disse er i nærheten av å skyte gjennom noe panser! Det er val nesten slik at kuler av begge kalibrene blir stoppet av en tykk ullgenser på 50meter.. (Ok, en "liten" underdrivelse..) Til sammenligning ligger riflekalibret 223 (som bla USA benytter) på rundt 1556 ft-lbs med en tøff ladning. Rundt 3 ganger "sterkere" enn Cal.45 og 9MM. 30-06 ligger på 3325 ft-lbs med hete ladninger (dette for å vise de store forskjellene). Selv om mye ser bra ut på film og i FPS-spill så tro ikke alt dere ser Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 har hørt at tyske soldater som var i Norge under krigen ble sendt rett til østfronten hvis de trakkaserte innfødte nordmenn uten grunn..... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 jepp, nordmenn fikk spesiellt god behandling av tyskerene, fordi populasjonen den gang passet så godt med det bildet hitler hadde av den ariske rase... om de ble sendt rett til østfronten er dog usikkert, men det skulle ikke forundre meg. De ble jo sendt rett øst for den minste ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå