TheOne[X] Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Testa Delta Force: Black Hawk Down for første gang i dag. Det tror jeg kommer til å bli sinnsykt bra. Selv om det kun er ett brett, så ser det vakkert ut. Spillet flyter mye bedre enn de forrige spillene i serien. Mener nå jeg i hvert fall. Flere som har teste spillet? *klokken 3 om natten fant jeg jammen meg ikke hvor jeg kunne invert mouse* ARG! Ikke at jeg leta så mye heller. :smile: Er vel der et sted, og hvis ikke kommer det garantert i fullversjonen kan jeg tenke meg. Hvis du ikke har lasta ned Beta'n enda, gjør det nå! Selv om du ikke er fan av Delta Force serien, er dette på en måte et helt nytt spill. Så klart har det likhetstrekk med f.eks Delta Force: Land Warrior, men bare mye mer spillbart og oversiktelig! Test sjøl! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 er det fremdeles like lite realistisk som DF:LW? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Ja, men du har bedre oversikt grunnet den mye forbedrede grafikkmotoren. Du slipper å bli så forvirret når du sånn helt uten videre ligger der å gulper blod. Husk at det kun er en beta så langt da, så alle features er ikke med, men det ser bra ut! Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Realistisk?, spill DFLW i multiplayer og tenk litt så ser du at det meste faktisk er svært realistisk, DFLW er det spillet jeg har sett som best simulerer 'ekte krig' i den grad det går er mulig i et pc spill til nå [ Denne Melding var redigert av: CandyShot på 2002-08-06 01:56 ] Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 candyshot: du har ikke spillt operation Flashpoint, har du vel? edit: skriveleif [ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-08-06 02:09 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 01:54, CandyShot skrev:Realistisk?, spill DFLW i multiplayer og tenk litt så ser du at det meste faktisk er svært realistisk, DFLW er det spillet jeg har sett som best simulerer 'ekte krig' i den grad det går er mulig i et pc spill til nå black hawk down er bedre. :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
n35h4u6 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hvorfor kjennes det ut som jeg er på månen når jeg hopper i DF:BHD? Og for det første, det er umulig å skyte så jævlig langt og treffe så bra.. du trenger hvertfall tenkepause :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 12:50, Hidden skrev:La nå barna leke med sine.. leker. Vi gutta med hår på brøstet spiller OFP og Resistance i vet mode :grin: jeg holder nå med Hidden jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå