Gå til innhold

Verdt å kjøpe LOTR : Extended Edition?

Idioteque

Anbefalte innlegg

Jeg syns Extended ga mye ekstra koselige/smånødvendige bihistorier, som bandt det hele litt bedre sammen. Fortsatt noen få useriøse ting som kanskje ikke trengte å være med, men alt i alt en del bedre med Extended versjon.

Hvis man i utgangspunktet syns rundt 3 timer er altfor mye for en film, har man vel ikke noe med Ringenes Herre å gjøre uansett, så jeg syns bare det var bra å få litt ekstra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er derfor de gir ut kino utgaven og collector's edition, slik at forbrukeren kan velge... 1 (eller er det 2?) discs vs. 4...your choice. Don't like it? Don't buy it...

JoachimR: regner med det er det han gjør iallefall

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hvis du er fan men ikke sånn die-hard vet jeg ikke om det er så stas med masse ekstra tid... Men så liker jeg heller ikke LOTR heller... og synes jo at en film på tre timer allerede er for lang så...

Lenke til kommentar
Extended-versjonene er slik Peter Jackson ville ha filmene uten tanke på kinopublikum.

Egentlig ikke, det er klart han synes det var fint å sette inn mange scener som det ikke var plass til i kinoversjonene, men han nevner flere ganger at mange av de nye scenene er unødvendige og sakker ned filmene.

Personlig synes jeg Extended versjonene er best, selv om kanskje Return Of The King hadde mange unødvendige og litt teite scener.

Lenke til kommentar

Taiwansk spesialutgave. Bortsett fra treboksen, en kortstokk, og kinesiske undertekster (i tillegg til de engelske og i stedet for fransk/spansk?) er den lik den amerikanske.

Som sagt, noe under 1000-lappen levert med kurér (rundt nyttår; Utsolgt overalt omtrent da).

Lenke til kommentar
Taiwansk spesialutgave. Bortsett fra treboksen, en kortstokk, og kinesiske undertekster (i tillegg til de engelske og i stedet for fransk/spansk?) er den lik den amerikanske.

Som sagt, noe under 1000-lappen levert med kurér (rundt nyttår; Utsolgt overalt omtrent da).

Off topic:

Hvor er det du kjøper filmene dine i fra Njål, damn det var mange du hadde. :dribble:

On Topic:

Har bare de tre orginale (ikke extended) filmene av Ringenes herre, synes det burde holde, men er ikke akkurat fan heller da. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...