Idioteque Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sitter her og lurer litt på om jeg skal kjøpe denne pakken her : Elkjøp-link Er det noen som kan fortelle meg om det er vits å kjøpe denne når jeg allerede har kinoversjonene av filmene? Er det mye ekstramateriale? Er Ringenes Herre fan, men ikke noe die-hard greier. Lenke til kommentar
sexten Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Ja, det er mye ekstramateriale (det sier vel seg egentlig selv med 2 DVDer per film med bare ekstramateriale), men det kanskje viktigeste er at selve filmen er bortimot 1 time lengre og inneholder en del informasjon som gjør historien mer komplett (eller lengre og kjedeligere, alt etter:)). Men 300.- per film er ikke akkurat BILLIG heller. Endret 8. august 2005 av sexten Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Synes Extended Version er veldig bra. Mange timer med dokumentarer osv. Får eit godt innblikk i korleis filmen er laga. Tenker på kostymer, miniatyrer, casting osv. Kjøpte mine extended versions på play.com for £14 per film. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er selv heller inged die-hard fan av LOTR, men kjøpte både kortversjonene når de kom ut, og de lengre når de kom. Personlig synes jeg ikke storyen ble så fantastisk mye bedre, men alt ekstramaterialet var søndags-høydare i lang tid framover. Virkelig intressant å se hvordan modellene ble laget, helt fra tegninger på ark, til ferdige kjemper. Kommer ltt an på hvor interressen din ligger, hvis ekstramaterialet kan være grunn nok, vil jeg anbefale det på det varmeste. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 For å si det sånn, jeg har de utvidete versjonene. Selv ser jeg ikke pointet i det hele tatt, men søsteren min, stor LOTR-fan, elsker dem jo. Jeg synes de normale versjonen var mer enn lange nok, og mer enn kjedelig nok. Har faktisk sett alle på kino også. Men liker du ringenes herre veldig godt, og liker du en lang film, for all del... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvis du ikke er kjempefan synes jeg det er for dyrt, ja. Hadde heller boltret meg med gode tilbud på f.eks. Platekompaniet, hvis jeg hadde nærmere 900 spenn å svi av på dvd`er Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg synes ihvertfall at pakken er verdt å kjøpe, og at de lange versjonene av filmene er mye bedre enn de korte (kanskje med unntak av Return Of The King). Ekstramaterialet er fantastisk bra, hvor du får vite alt om hvordan filmene ble laget. Bilde og lyd er også i referanseklasse, men det er vel mest for de mest interesserte Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tror det er to stk DVDer per film med ekstramateriale faktisk. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tror det er to stk DVDer per film med ekstramateriale faktisk. To DVD'er med filmen og to med ekstramateriale, til alle tre filmene, altså 12 discer. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nettopp. Eskene er jo like store som VHSer. Har de her i hyllen min, har aldri tenkt til å sløse vekk tid på å se dem men. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Verdt å kjøpe LOTR : Extended Edition? JA Hm..895 kr for den nå ja. Når jeg kjøpte den så kosta den 1200. Verdt det uansett. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg annbefaler deg til å kjøpe. ble mye bedre å se når jeg så Extended Edition Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Eg venta med å kjøpe ein einaste Lotr-DVD til alle 3 var ute i extended edition, og angrer ikkje på det, etter å ha sett EE kan eg ikkje tenke meg å sjå den korte igjen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Venta også med å kjøpe alle til Extended ed. versjonene var ute...kjøpte dem en etter en da, men kan ikke akkurat si jeg angrer. Vel verd penga, selv om jeg ikke har titta så mye på ekstramateriale så mye enda... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Eg kjøper dei ikkje for ekstramaterialet si skuld, men dei ekstra minuttane som er på kvar film. Har likevel sett alt ektramateriale. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Absolutt verd pengene. Extended-versjonene er slik Peter Jackson ville ha filmene uten tanke på kinopublikum. Ekstramaterialet i seg selv er verd pengene Men som sagt, bryr du deg ræva om LoTR så drit i det! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Liker du filmene så JA! Har de ikke selv, men har sett på alt.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Synes det blir litt dumt å bytte DVD plate midt i filmen jeg. Er vel det som er ulempen med DVD når en film varer over 3 timer, pluss extras. Så jeg skal nok vente på HD utgaven av alle tre filmene hvis det skal komme noe jeg er rimelig sikker på om 1-2 år. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 FOTR: + 30 min. TTT: + 44 min. ROTK: + 50 min. Venter selv til det kommer en 6 discs versjon, hvis den selges kr 249,- så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå