St.Anders Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hvor finner jeg den nyeste driveren for intel extreme graphics controller 82845G med 64 mb grafikkminne?? jeg har bare funnet driver til det kortet med 128 mb minne Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...x?ProductID=865 Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 d står at den passer bare til kort med 128 mb grafikkminne Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Hvor står det? Under installationen eller i en readme ? EDIT: Jepp... I readme fila står det... 2. The software should be installed on systems with at least 128 MB of system memory. Men det fungerer uansett, jeg bruker denne driveren på laptopen min, og jeg har også bare 64mb på kortet. EDIT2: System memory er ikke det samme som grafikkortminne. Endret 8. august 2005 av ExTerminator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå