luser32 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg driver på med en ny side til klanen min, desigenet på websiden er bare en litt modifisert utgave av macromedias css-template, jeg ville konsentrere meg litt om å fikse php-koden først, og lage nytt design til siden senere. Jeg bruker Opera, og siden vises helt fint, ihvertfall i Opera, vil tro den gjør det i firefox også, men i IE så er alt helt feil og ting har flyttet på seg osv. Sjekket css-koden, og den validerer fint osv. Men er det noen som vet hva som er feil, er det bare IE som går ut på dato, eller hva skjer? Link (Den er ikke oppe hele tiden, siden jeg fortsatt kjører siden på pc-en min.) Endret 8. august 2005 av luser32 Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva med å lage noe selv og ikke bare bruke andres (dårlige) arbeid? Er mye morsommere å ha laga en side selv. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Leste du ikke hva jeg skrev? JEg SKAL lage en egen senere, men jeg skulle først fikse på admin-page og gjøre php-koden, jeg gidder ikke vente med å legge ut siden til etter jeg har endra utseendet, vil først finne ut hva som er feil her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå