Silver2k Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Saken : Nå har tiden kommet for at jeg (også) skal oppgradere til 2048mb ram. Jeg har lett en stund etter enkeltbrikker eller sett (2* 1024), men sliter enda med hva som kan være det beste valget. Hva som er aktuelt : Brikkene bør/må ha gode overklokkingsegenskaper. (høy fsp, på lavest mulig timings.) Dvs jeg er ute etter skikkelige kvalitetsbrikker. Hva jeg har sett på : Det første alternativet jeg hørte om var Ocz, men ettersom disse ble skamdyre etter at netshop var ferdig med sitt tilbud så ble de mindre aktuelle. Det andre brikke paret jeg ble tipset om var Patriot, disse skulle være gode men ikke hevde seg i toppen. Til slutt ble jeg tipset om et par av Crucial, disse er de jeg er mest bestemt på å gå for,(hvis ingen andre overtaler meg da). Budsjett : Jeg må vel inrømme at jeg kan strekke meg til rundt 2000, (men det er for 2*1024). Blir det slik at jeg går for Crucial, vil jeg først kjøpe en brikke og senere oppgradere til 2048mb. -------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg håper dere har noen inspill som kan sette meg litt i rett kurs? Endret 8. august 2005 av Silver2k Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 En mulighet hadde kanshe vært Corsair? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 uten tvil ville jeg valgt ocz det er 1 gig til 1000kr. da gjør du det enkelt å kjøper 2 pakker og du har en veldig stabil ram rask og enkelt. overklokker greit men ikke sykt. har selv 1024mg av denne rammen og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har lett en stund etter enkeltbrikker eller sett (2* 1024) ikke 512 brikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå