Exeter Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har en lvl 60 warrior med ca 7000 armor unbuffed. Bytter ut litt utstyr når jeg er MT på bosser, så jeg har 105 defense. Fikk vite at +100 defese = ingen crit mulighet. Er det noe vits å ha mer defense? Hvor mye armor bør en tank ha i high lvl instance? (Tenker ikke på fire res.) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Til mer defense du har, til større parry/block sjanse får du, i tillegg til at du er vanskeligere å critte som du sa. At +100 defense gjør at du ikke kan krittes har jeg ikke hørt før. Om du mener det går greit å tanke i MC osv med +100 defense ser jeg ikke noe grunn til å skaffe mer. 7000 armor høres også helt greit ut. Tror ikke du skal være redd for å tanke dårlig med 7k armor og +100 defense, og du får jo bedre gear etter hvert som du får tak i tier 1 og 2 settene. Både Might og Wrath er jo tankegear så det holder.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 du får lett 420 defence som funker bra på alt frem til ragnaros. har 418 defence nå, men mangler to pices før jeg er ferdig. til ragnaros bør du ha 250 fire resistance unbuffed (310 med pally sak) Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 du får lett 420 defence som funker bra på alt frem til ragnaros.har 418 defence nå, men mangler to pices før jeg er ferdig. til ragnaros bør du ha 250 fire resistance unbuffed (310 med pally sak) Det er det jeg også har lest på wow forumene usa/eu, 400+ defence for topbossene. 100+ hørtes litt lite ut.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 du får lett 420 defence som funker bra på alt frem til ragnaros.har 418 defence nå, men mangler to pices før jeg er ferdig. til ragnaros bør du ha 250 fire resistance unbuffed (310 med pally sak) Det er det jeg også har lest på wow forumene usa/eu, 400+ defence for topbossene. 100+ hørtes litt lite ut.. Han har da 100 defense i BONUS, altså 400 totalt... Lenke til kommentar
Champ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er visst på 415 (ikke ta dette for god fisk, men mener å huske det var det, er ihvertfall litt over 400) man er immune mot det som kalles "crushing blows" fra bosser. Tror ikke man kan bli immune mot crits fra andre spillere men med 400++ i defence så skjer det pokkern meg ikke ofte :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå