wil Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei. Dette er ikke et direkte problem jeg har, men litt greit å vite løsningen uannsett. Jeg tenkte at det var skjermdriveren som gjorde at maskina mi ble ustabil så jeg lasta ned en egen skjermdriver fra MSI sin LiveUpdate som var spesielt for mitt skjermkort. uannsett, jeg måtte jo avinstallere den gamle driveren først for så å installere den nye. Dette gikk fint, men når jeg avinstallerte den gamle driveren og restarta så ble Interneten borte faktisk, men så. Når jeg da hadde installert den nye driveren kom nettet plutselig tilbake igjen. Oppe å går med en gang. Noen som vet hvorfor dette skjer? Jeg har trådløst nettverk her. Windows 2000 Pro Eng+Sp4 er Os`et jeg kjører. Skjermkortet er et G-Force4 Ti4200 128 MB skjermkort. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hm virket pussig. Driveren må ha noe konflikt med nettverket ditt. Siden du har trådløst så har du sikkert router. Finner du routeren med driveren når du ikke har internett? Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 hmmmm. hva mener du? man finner jo ikke noen router når man ikke har nett? Har ikke prøvd å gå på nett uten driver enda, har rett og slett ikke hatt tid enda. Men sånn var det forrige gang også, nette forsvant plutselig når jeg avinstallerte driveren. DVS. den skjermen som viser at nettet er borte kom fra. Jo, jeg har trådløst å ja, jeg har router. en STK Topcom Sky@cer pro Router. Jeg vet ikke om det samme skjer i XP da jeg ikke har XP nå, men i XP har man jo en noenlunde bra skjermdriver når man har installert Sp2. Men som sagt når driveren er installert er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som vet hvorfor dette skjer? Trådløst er merkelig. Hadde en kamerat som slet noe sinnsykt, nettforbindelsen ble slått av og på med jevne mellomrom. Han kjøpte ny router og nettverkskort, hadde store problemer med å få kontakt med routeren. Og nå etter ca 6 mnd så funker alt normalt, kanskje innkjørings problemer? Har aldri hatt trådløst :!: Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 nå har jeg hatt trådløst nettverk i 2 år så det tviler jeg på du. Ja, jeg har hatt litt problemer med av og på kobling jeg også, den flipper ut litt, men hos meg tror jeg det har med avstanden å gjøre. men for det meste er den stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå