Hetfield^^ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg fikk høre om 16 horsepower på et vorspiel sist fredag, og jeg lurer på om det er andre som hører på dem? Synspunkter osv. Har fått tak i et album sålangt, Sackcloth 'N Ashes. Meget bra. Sær banjorock! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har endel av dem, og må si at det er forbanna bra musikk. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har endel av dem, og må si at det er forbanna bra musikk. virker som det er et lite anerkjent band? uansett, Haw er en dritfet sang! og de har noen merkelige videoer, syke øyne på vokalisten Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er vel anerkjent i sitt område, men alt for få andre kjenner til det. Kan forresten aldri huske å ha lest noe negativt om dem... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Et rimelig kongelig orkester. Rått og dystert, og skjønner vel ikke helt hva de har på et voerspiel å gjøre.... Mer for å sitte med lave øyenbryn i sofaen med en god single malt, mens man funderer dypt og lenge over livets siste tildragelser..... T'Weed Edit: ovennevnte kan utmerket godt gjøres til tonene av albumet Secret South. Endret 8. august 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 har hørt en sang av de. ganske bra. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 har hørt en sang av de. ganske bra. Da bør du sjekke ut mer. De er steinbra... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg er stor fan av 16 Horsepower og Woven Hand (D.E.Edwards soloprosjekt) Min favorittskive er Folklore, som selvfølgelig anbefales på det sterkeste! Særlig "Outlaw song" fremkaller gåsehud av dimensjoner. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Husker ikke hva albumene het (ett som var veldig bra), men skuffa over Secret South. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har en Suzuki 16 horsepower, men har ikke hørt musikken. Men skal se om jeg får tak i noe av dem. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har en Suzuki 16 horsepower, men har ikke hørt musikken. Men skal se om jeg får tak i noe av dem. Kjøpe seff? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå