RunarD Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har et XBox spill som har klikket litt! Jeg skulle hatt kopiert inn alle filene på pc'n og lagt inn noen andre filer som jeg har lastet ned.. Fins det et program så jeg får gjort dette?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg tror ikke det. Fordi Xbox spill er basert på et annet filformat, som dataen ikke kan lese... Men hvis du har chip i xboxen kan du overføre spillet via ftp til dataen. Men om du finner erstatningsfiler kan bli en annen sak, hvis du ikke får noen til å sende det til deg. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Går ikke...Xbox DVD-plater spinner i motsatt retning (om jeg hukser riktig), og platene bruker filsystemet FATX. "Xbox lover" har det beste alternativet Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Går ikke...Xbox DVD-plater spinner i motsatt retning (om jeg hukser riktig), og platene bruker filsystemet FATX. "Xbox lover" har det beste alternativet Må pirke litt... Platene spinner ikke i motsatt retning på Xbox. Tror det er på Nintendo GameCube. Lenke til kommentar
spillchip.com Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Det finnes både programmer for å ekstrakte xbox dvder, og det finnes programmer for å lage valide isoer til xbox. Bare gå på xbox-scene.com så finner du alt der. Endret 11. august 2005 av spillchip.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå