Fedorabrukeren Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei Jeg har en Fedora Core 3 og trenger en driver til TopCom Skyr@cer USB 54 Mbps. Noen som vet om det finnes? Og i såfall hvor? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bare å glemme. Du blir nok nødt til å kjøpe hardware uten kjipt chipset. Kanskje ndiswrapper fungerer, men jeg hadde inget hell med det iallefall. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Linux ZyDAS zd1201 Driver skal - ifølge siden - fungere (første resultat på google). Lenke til kommentar
olear Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Linux ZyDAS zd1201 Driver skal - ifølge siden - fungere (første resultat på google). Brukte disse driverene på mitt gamle kort (ikke det samme som trådstarter har), driverene fungerte perfekt. Driveren ligger i kernelen (2.6.12+). BTW: Driveren vil nok ikke fungere, da den er laget for et annet chipset. Endret 8. august 2005 av olear Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) AfroDude: Nei, den driveren er til 11Mbps-versjonen. Den han faktisk har bruker et Sis-chipset som ikke er støttet. Endret 9. august 2005 av Nichotin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå