[email protected] Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg har abit vt7 hovedkort og hercules radeon 9500 pro skjermkort som ikke fungerer sammen. Setter skjermkortet i annen maskin og det virker fint. setter annet skjermkort i maskinen og den virker fint. Jeg har prøvd forskjelige driver og oppgradert bios men samme feil, kommer inn i windows og skjermen blir helt svart. Noen tips til hva jeg kan prøve? Endret 8. august 2005 av [email protected] Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Du kan prøve clear CMOS (det kan være at BIOSen ikke liker kortet). Så av maskinen. Ta ut batteriet på hovedkortet i circa 10 sekunder. Så sett det inn igjen, slå på maskina, og velg "setup defaults" i BIOS (om du får skjermbilde). Tips: Emnetittelen for denne diskusjonen er desverre ikke god nok. Jeg anbefaler at du endrer tittelen ved å bruke "edit"-knappen på første innlegg. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Hmm har prøvd det flere ganger. kan det være at jeg har for dålig psu har q-tec 350W Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hmm har prøvd det flere ganger. kan det være at jeg har for dålig psu har q-tec 350W Ja absolutt! Den strømforsyningen er ikke brukbar. Skift den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå