Thombr86 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Har skaffet meg sentrallås fra en vraka bil. Denne skal nå inn i bilen min MEN, jeg har ikke koblingsskjema eller noe sånt, men kablene er fargekodede. Står fint lite på rele'et... Forran: VAE-3061 2D/4D Central Locking Control Module Bak: 1I8D (8'ern er understreket) Fargekoder: (mine antagelser i parantes) Hvit/gul (sensor til evt. dører bak) Hvit (sensor til dør fram) Brun/gul (sensor til evt. dører bak) Brun (sensor til dør fram) Grønn (strøm/jord til motor) Blå (strøm/jord til motor) Rød (+12V) Svart (Jord) Hadde vært fint med en bekreftelse/rettelse på dette, gjerne et skjema/manual om noen finner det, google fant bare 1 treff som bare var litt relevant... Endret 8. august 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 kjøp deg haynes bok... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 vet du hvilket bilmerke du har? og eventuellt modell? Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Han har en Honda Civic, central låsen er tatt fra en Opel Omega A2 Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Han har en Honda Civic, central låsen er tatt fra en Opel Omega A2 ehh.. det passer vel ikke? Hvorfor ikke Honda Civic sentrallås?? Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Passer det! Ferdig montert! Og det fungerer! Eneste problemet er at sentrallåsmotor staget tar inn i dørtrekket! Måtte file vekk litt på plastikken på innsiden! Ellers så fungerer den utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå