SuperEmil Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 S600 er modellen med 64 megabyte innebygget minne w550i er walkman-modellen med 256 megabyte innebygget minne. Altså to separate telefoner, ikke noe utskifting av s600. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Er det VideoDJ på den der? REDIGERING: Sjekka! Det er det! Wooh! Da kjøper jeg meg kanskje denne i januar Endret 31. august 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ja, men så må man tenke på at de 256mb skal brukes til kamerabilder,video og spill også. Men så klart er det jo ikke dårlig med 256mb. Det spørs jo egentlig om man vil ha mange sanger på mobilen dah. Jeg tror denne modellen passer best som en mediatelefon. Jeg kunne i hvert fall tenke meg å ha denne i tillegg til en mp3-spiller. For på 256mb kan man lagre masse film og mp-bilder! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Leste i prisguiden i dag at S600i har EDGE. Men kan ikke huske at W550i har EDGE. Skal ikke de være like på specsa bortsett fra mp3-spilleren? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Leste i prisguiden i dag at S600i har EDGE.Men kan ikke huske at W550i har EDGE. Skal ikke de være like på specsa bortsett fra mp3-spilleren? Leste på mobil.review at S600i har EDGE, men det sto ikke noe om det i testen av W550i. Kameraet til S600i var heler ikke så bra, skjermen var også litt svak i forhold til K750i. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 In actual fact, the screen should be completely the same as in the Sony Ericsson K750i. All the characteristics coincide. Showing 262 K, 176x220 pixels (29x36 mm, 1.8"), TFT. No dirty trick was expected from the younger model, and a picture quality was tested then. And the first comparisons of the screens showed greater brightness and picture saturation of the Sony Ericsson K750i, and the results repeated in all the samples. Thus a seditious idea that an elder model has an artificially worsened picture, in order to the elder model could have priority. But the very next day, in a daylight we managed to open the secret. In fact, the S600's screen is the same, but has another mat, with less transparency factor. That influences the indoors photos, they get less right and saturated. At the same time, in the sun light outdoors the S600's display is seen the same way, no changes, but the K750's one gets dull, and you'll have to peer at it. This technology was mass used in Siemens products till today, but there they served for the entire product line (CX65/M65/S65), here we see a selective approach. A compromise screen version was made for those who are often outdoors. The picture quality is a critical factor for a youth device, and the S600 shows a good solution. Dette er skrevet på engelsk litt høyere enn mitt nivå, jeg forstår ikke helt hva de prøver å si. Noen som kan oversette? Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 .. Mobile-review er kjent for en elendig engelsk. Er ikke alltid lett å forstå hva de sier uansett hvor mye engelsk-kunnskaper man har. Det han sier er at skjermen bør være nøyaktig den samme som i K750i. Samme størrelse, oppløsning, fargedybde. Videre står det at de begge har samme skjerm, men S600 har et annet "glass" forann skjermen. S600 sin skjerm skal derfor gi et bedre inntrykk utendørs i direkte sollys. Er i hvert fall sånn jeg forsto det, men om jeg tar feil får en annen oversette bedre Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 .. Mobile-review er kjent for en elendig engelsk. Er ikke alltid lett å forstå hva de sier uansett hvor mye engelsk-kunnskaper man har. Det han sier er at skjermen bør være nøyaktig den samme som i K750i. Samme størrelse, oppløsning, fargedybde. Videre står det at de begge har samme skjerm, men S600 har et annet "glass" forann skjermen. S600 sin skjerm skal derfor gi et bedre inntrykk utendørs i direkte sollys. Er i hvert fall sånn jeg forsto det, men om jeg tar feil får en annen oversette bedre Hehe, okey. Skjønte fint lite av den testen. Noen som vet om andre steder der denne telefonen/S600i er testet? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er ikke så ille tolket det Arehei, det stemmer ganske bra. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) W550i vs W600i W600i så digg ut Enkelt og greit en w550i med EDGE. Digg. Koster sikkert litt mer, men det er vel verdt å betale for raskere internett? Noen som kan bekrefte at SE har lansert den? REDIGERING: Fant dette i en pressemelding fra SE. Sony Ericsson Redefines Music on the Move With W600 Walkman Phone for American Market - High-Quality Digital Music, 3D Gaming and Megapixel Imaging - Advance Mobile Entertainment Ser ut som om W600i er reell, men bare for det amerikanske markedet... Endret 5. september 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det finnes ingen W600i, bare W600a, og ja, den er som navnet tilsier kun til amerika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå