Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

DVD-brenneren brenner cder, men nekter dvder

Anbefalte innlegg

Bærbar fujitsu-siemens a7640 med nec dvd+r +rw -r -rw dl nd-6500a

Har fungert upåklagelig siden innkjøp, men for en stund siden har den sluttet å brenne dcd-er, uavhengig av type. Den leser derimot pressede dvder men ikke brente. Den brenner og leser cder. Når jeg mater den med dvder, endrer stasjonen status fra dvd-rw-stasjon til cd-stasjon i min datamaskin, og når jeg forsøker å åpne den, får jeg følgende feilmelding: e:\ er ikke tilgjengelig. feil funksjon. har prøvd å avinstallere og reinstallere drivere, uten resultat. nå skal jeg tilbakestille maskinen og se om det hjelper. Noen som vet hva som er galt, og om det er hw eller sw-problem?

har også hatt problemer med at maskinen slår seg av / kutter strøm om jeg løfter den eller klemmer litt på den. dårlig kontakt på noe kort eller ledninger som kommer i klem? dette skjer enten maskinen går på nett eller batteri.

takknemlig for svar...

mvh Bernard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vel jeg hadde samme problemet. løsningen var ganske enkel. (irriterende enkel) Gå i enhetsbehandling. Trykk på fjern av DVDbrenneren. For så å trykke på "Søk etter maskinvare endringenr" Den fant brenneren og jeg følgte den standard prosedyren og den virket ganske bra etter det.

Men det var i mitt tilfelle. Sikkert ikke det du slet med :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...