Dr3as Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ser at det finnes mange slike program og lurer på hvilket som da er å anbefales. Trenger bare et program med enkel analyse av logene, ikke no fancy greier.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) vim - enkel analyse, ikke noe fancy Endret 8. august 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Hehe, jeg mener noe mere enn en texteditor. Altså et program som analyserer logene og legger dette ut på nett i en litt enklere form en det som ligger i log filene.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Webalizer Logfile Analysis noe slikt? sjekk moduler til webmin for tips =) i stedet for vim er jo tail -f logfil bedre kanskje, den viser de siste ti endringene og oppdateres fortløpende Endret 8. august 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
olear Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 AWStats er etter min mening det beste. http://awstats.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) awstats bør ein passe på å oppdatere i alle fall. Har vel vore stygge sikkerheitshol i det. Ser i loggen min at det er fleire angrep dagleg der nokon prøver å utnytte exploits i awstats (noko eg ikke har). Endret 8. august 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Webalizer gjorde jobben for meg iallefall.. trenger ikke noe mere enn det den gir meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå