MacGyver Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Har lest at LCD skjermer ikkje egner seg til spilling, DVD osv, stemmer dette forsatt, eller kan eg trygt kjøpe ein LCD skjerm å bruke den til spill mm Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Tror CRT-skjermer er overlegne når det gjelder spilling (i forhold til LCD). Skal du kjøpe deg ny skjerm anbefaler jeg en CRT flatskjerm (heter kanskje noe annet men samma det!) Lenke til kommentar
ratm Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 LCD skjermer er på bedringens vei når det gjelder spilling, men Crt ligger forsatt hakket forran. Skal du ha deg en lcd skjerm anbefaler jeg deg at du kjøper en skjerm som har som har dvi inngang. Jeg har selv kjøpt meg en ny crt skjerm og jeg gikk for en 19 rommer Sony. (G420) Denne kan jeg på det varmeste anbefale. Tror ikke du får noe bedre skjerm enn dennenår det kommer til spilling, filmer etc. Skjermen har diverse finesser som usb hub, noe som er kjekt for meg siden jeg bare har 2 usb uttak på hovedkortet mitt. Du kan også koble 2 pc'r til skjermen og bytte fra pc ril pc ved en bryter i fronten på skjermen. Noe som er kjekt hvis du har en laptop. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 CRT er foreløpig overlegen på spill, derfor skal ikke ejg kjøpe meg LCD før om 2-3år! Da er min 21" Eizo gått ut på dato også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå