zarz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har gått 2 år på vgs og har begynnt som lærling. Hvis man finner ut at faget ikke er så rett for meg som jeg trodde, er det da veldig dumt av meg å bytte til et yrke som jeg ikke har noe utdanning i? (utdanninga blir på mange måter bortkasta da, jeg har 2 års utdanning) Har gjort noen egne meninger, ville bare høre hva dere synes På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hva vil du gjøre i stedet for da? 1) Det er for sent å søke om skoleplass nå vil jeg tro. 2) Det er ingen bedrifter som gir en person uten utdanning en "kjekk" jobb, for har du kun VK1 så har du ikke en utdanning.. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har et valg. Skole er uaktuelt. Der jeg jobbet før (etter skoletid og i ferien, jobben er delvis relatert til faget jeg gikk på skolen (kan fortsette som lærling der) fikk jeg glimrende referanser. Sjefen der spurte om jeg ikke ville ha en jobb der i tilfelle jeg ikke fikk lærlingeplass. Jeg slutter ikke på jobb hvis jeg ikke har alternativer. Det er uansett litt vanskelig, tenker på hva famile, venner og søsken kommer til å tenke. Gå som lærling noen få uker så skifte til noe annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå