heiiooo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvordan sang har du på hjernen? jeg har iriterende nok from paris to berlin Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Så la meg gi deg en liten REMIX av den da - for å kaste litt hjullaster-diesel på bålet. Jeg har skremmende nok Dirty Oppland med Bondegramatikk på hjernen jeg da! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hører ikke denne hjemme i musikkforumet da? Ontopic: Nå har jeg den forferdelige sangen Fattern - Stilongs på hjernen! HOLD DERE UNNA DEN!! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Rettelse: Tsjeriåu!! Har den på hjernen jeg og Presterte og si tsjeriåu usteden for hei til en fyr på sjøsiden (hortens kjøpesenter) her om dagen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Keane, en ellerannen sang fra albummet Hopes and Fears som jeg hørte på radioen i bilen på vei til jobb.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bare Egil Band - Gal Av Lengsel Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 James Blunt - Here we go again Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Stones - Time is on my side Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nyeste sangen til Mew! Apocalyptica. "Caaaroline, caaaroline, summed it up, what are your sorries all aboooout?" Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 'couse you had a bad day... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 IBTL! Stage Dolls - Wings of Steel Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En Alice Cooper låt fra Dirty Diamonds som jeg ikke kan navnet på :S Satte personlig rekord i lengste periode med én sang på hjernen. Det var omtrent tre hele døgn med White stripes - Blue Orchid, god sang, men irriterende, da det ble veldig vanskelig å høre på Air etterpå. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Inspector Gadget theme låta... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Fantômas - The Godfather sier bare at den er kewl Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Såg Trang fødsel -reklamen akkurat! Så nå har jeg en ''Trang Fødsel Remix'' inne i hodet. Aaaargh! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Amy Diamond - Whats in it for me, elns.. Den spilles jo på radioen 24/7.. Hata den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg