Propaganda Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Flåklypa var vel alltids en favoritt Ellers så var jeg besatt av Donald filmene,eller Disney generelt... og da snakker jeg om det GAMLE disney greiene...ikke det nye der Ole,Dole og Doffen har moderne haircuts og de fucka greiene der Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tror det er Lövenes konge som sitter best hos meg. Sä den utallelige ganger som barn. Men jeg har ikk turt og se den igjen ifrykt for at den er därlig. oppfölgerne har jeg heller ikke turt og sett. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Som flere andre her: The Incredible Journey The Land Before Time Og denne: På rymmen med Pippi Långstrump Endret 10. september 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det første fantomet! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Home Alone Herbie filmene Back to the future filmene. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Mener å huske jeg var hekta på ett eller annet som het "Thundercats". Enedte jeg husker er at det var en dame som kunne løpe hinsides fort, en blå (!) mann som var sterk, og helten hadde et sverd som ble lenger og lenger når han hissa seg opp. Et sånt sverd burde ikke vært lov i barnefilmer spør du meg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Mine favoritter var vel *Lillefot og vennene hans *Lion King *OH SHIT! Jeg har lekser jeg! (ikke en film ) Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 bompibjørnene og turtles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå