H4ngm4N Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 1. The Neverending Story 2. Den Utrolige Reisen (?) 3. Lillefot og vennene hans Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lion King så den en-to gang/er om dagen da jeg var liten Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Helt klart Toy Story! Den filmen ble jeg rett og slett aldri lei. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hm, mulig at jeg skulle opprettet en egen tråd om dette: Husker jeg likte en flim som handlet om faren til 2(?) unger skal fly et sted med et lite sjøfly opp i canada/alaska. Så kræsjer flyet, og ungene drar av gådre.. Men jeg husker ikke hva filmen heter.. Noen tips om hvem dat kan være Uansett så elsket(les: elsker) jeg "Den Utrolige Reisen I & II" "Sjaaaaangs?" - "Sassie" *mimre* Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Helt klart Toy Story! Den filmen ble jeg rett og slett aldri lei. så sant så sant.. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Pleide alltid å leie "Annie", ble glad i den..og Lillefot og vennene hans. Alle Tom og Jerry filmene EDIT: glemte jo to: den utrolige reisen og jungeldyret Hugo Hugo var tøff på skateboard ass.. Endret 7. september 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Star Wars og Willow. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 politiskolen var/er de filmene jeg så mest når j var "et barn" Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Respublika SHKID sett den alt for mange ganger når jeg var liten. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Einaste filmane eg hugser fra når eg var liten er Turtles filmane, dei var geniale, elsker dei. Forsåvidt er dei jo favorittane mine endo. Kjøpte faktisk ein turtles film samling for ikkje så lenge sida, dei bringte fram mange gode minner Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Brødrene Løvehjerte Robin Hood Lion king Pippi Emil Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Brødrene LøvehjerteRobin Hood Lion king Pippi Emil evnt Jhonny Bravo? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Pippi E.T. Star Wars Haisommer Ronja Røverdatter Endret 10. september 2005 av tigerdip Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 - Lion King - Reisen til Julestjernen - Kamilla og tyven - Nattsvermeren ( Brukte å snike meg opp om natta for å se denne da jeg var altfor liten:), kun pga 18års aldersgrense ) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kamilla og Tyven. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 TinTin, Tom&Jerry <3 Lenke til kommentar
f00b Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Uansett så elsket(les: elsker) jeg "Den Utrolige Reisen I & II" "Sjaaaaangs?" - "Sassie" *mimre* Mm, det var yndlingsfilmen min også når jeg var liten Lenke til kommentar
UAM Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Dracula filmene med Christopher Lee The Mummy og Frankenstein med Karloff King Kong fra 33 The Picture of Dorian Gray fra 45, skremte livskiten ut av meg som 7 åring. Star Trek TMP Star Wars IV Poltergeist Evil Dead 1 og 2 Hellraiser 1 og 2 Noen av filmene jeg elsket som liten pjok på 80 tallet, og elsker et par av de enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå