Ṱormod Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 #1. Lillefot og vennene hans (Jeg gråter fremdeles) Så herlig og oppbyggende filmer. Kunne se på dem i timesvis Jeg likte godt disse filmene som barn: 1. Alt av ducktales 2. Ace Ventura (L-e-ho-se-her, kang kang) 3. Turtles KOWABONGA Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 #1. Lillefot og vennene hans (Jeg gråter fremdeles) Så herlig og oppbyggende filmer. Kunne se på dem i timesvis Jeg likte godt disse filmene som barn: 1. Alt av ducktales 2. Ace Ventura (L-e-ho-se-her, kang kang) 3. Turtles KOWABONGA Var da bare den originale "The land before time" som var bra Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Fivel i ville Vesten!!! Hver gang vi leide en Viseospiller , kunne jeg se den mange ganger Den er også en stor del av barndommen min Du hadde filmen men ikke videospiller? ja.... Var vel rundt -92 det her, så jeg hadde vel fått den i gave ellernoesånt.... Vi leide vel en "film-box" to ganger i året elns! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Leide alltid de samme video'ene...Robin Hood(Ikke reven, mennesket) Så de altfor mange ganger...Løvenes Konge er den filmen jeg har vært og sett flest ganger på kino Også Evil Dead da...som jo er en koselig film. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Savner bompibjørnene og den serien som gikk på NRK. Det var en gang et menneske.. Det var bra det Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Colargol gjorde sterkt inntrykk i sin tid, men det er vel ingen her som husker ham.For de som lurer, se her Joda. Jeg har fortsatt ei Colargol skive jeg fikk som liten. "Jeg er bjørnen Colargol, som kan synge i dur og moll".......eller noe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vi leide vel en "film-box" to ganger i året elns! HAHA, det hadde jeg helt glemt *mimre*. :--D Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vi leide vel en "film-box" to ganger i året elns! HAHA, det hadde jeg helt glemt *mimre*. :--D Aahh.. ...Minnene Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg kom på at jeg var veldig fan av en Mikke Mus film og Lady og Landstrykeren da jeg var liten. Fikk av og til låne de av naboen Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Jeg husker Silver Fang filmene veldig godt, fant de fram i dag, skal se alle sammen etterpå.. Fyfaen så voldelige barnefilmer skal du se langt etter! Kan ikke skjønne pappa ville jeg skulle se på sånt.. Endret 13. august 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vi leide vel en "film-box" to ganger i året elns! HAHA, det hadde jeg helt glemt *mimre*. :--D Husker vi var nedepå VideNova og leide med oss filmer... Husker så godt den svanen som kom når vi 'snurret film'! Gule og røde farger, med en hvit svane (tror jeg ) og ordet "Scanbox" Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 #1. Lillefot og vennene hans (Jeg gråter fremdeles) åjaaa... den var min favoritt også!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Husker jeg så Per Pusling ganske mange ganger. Edit: Så en del på simbad sjøfareren også. Endret 16. august 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Den utrolige reisen Syntes den filmen er veldig bra. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Toy Story - jeg så denne filmen sikkert 4-5 ganger hver dag når den kom ut på video. Nå har jeg lyst til å se den igjen Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hm, kanskje filmatiseringen av "Heksene"-boken til Roald Dahl. Det var iallefall skremmende kostymer på heksene i den filmen Ellers ser jeg at jeg har Jurrasic Park på VHS her. Den så jeg MYE på når jeg var litt eldre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hm, kanskje filmatiseringen av "Heksene"-boken til Roald Dahl. Det var iallefall skremmende kostymer på heksene i den filmen Den elsket jeg. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 - Lillefot og vennene hans - Heksene - Lion King - Aladin <- Den aller første av filmene. Husker ikke helt hva den heter. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Fotballfeber med langbein Albert Åberg Aristokattene Bambi Det var en del tegnefilmer som jeg så mye på da jeg var liten. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jungel dyret Hugo Åhh, jeg husker at jeg ville bli som han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå