JohndoeMAKT Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 StarWars er den første filmen jeg kan huske å ha sett. Da jeg var 5 bodde vi i en blokk i HGSD sentrum og kabelselskapet hadde en kampanje hvor alle fikk gratis kabel i en mnd, og da så jeg, muttern, fattern og søster SW, og jeg husker fortsatt hvor mye jeg digget AT-AT-ene i "battle of Hoth". Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 i 6-7-8 års alderen var det don't be a menace og megakrapylet Don't be a menace liker jeg enda bedre i dag, for nå skjønner jeg mer av det Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 "Tilbake Til Fremtiden" var mine favoritter i mange år Haha. "Dont Be A Menace" hadde jeg helt glemt, må få sett den snart igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Power rangers mens jeg var på sommeferie hos mine besteforeldre i california, GARANTERT Denne? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Helt klart True Romance. Akkurat slik type vold jeg hadde vært på jakt etter i et par år. Andre: Beverly Hills Cop Star Wars Bad Taste Street Fighter (Van Damme) Turtles I, II og III Sniper 3 Ninjas + En Zorro tegnefilm som jeg ikke har peiling på hva heter. Endret 8. august 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Todd and Copper - To Gode Venner. Så enig så enig..Må jeg ha sett 50 ganger altså.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Lillefot og vennene hans Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Løvenes Konge Beverly Hills Cop 3 RoboCop Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 -lion king -jurrasic park - Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 #1. Lillefot og vennene hans (Jeg gråter fremdeles)#2. The Neverending Story #3. Lion King Samme her + Ducktales. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 The Brave Little Toaster Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Dick Turpin på dyrt innleid moviebox. (Vi snakker tidlig 80 tall ) Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg hadde når jeg var under seks år: brannmann sam mummitrollet: hufsa var skummel og is dronningen rock and dudle eller hva den het kalle klovn kommer ikke på flere nå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 The Brave Little Toaster OMG Jeg hadde helt glemt den filmen.. *gode minner* Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Aladdin, Jungelboken og Løvenes Konge tror jeg det må bli. Ahh... Memories. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå