co2 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Hvilken film var det i din barndom som du likte best og husker godt? Hva er det som er spesielt med filmen? Min må være "The land before time", grein, og griner fortsatt hver gang jeg ser den Endret 8. august 2005 av co2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Todd and Copper - To Gode Venner. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skrotnissen i Egypt Likte spesielt godt helikopterullestolen. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Robin Hood Med den reven altså, og bjørner ol. Søsknene mine satt foresten og så den for to dager siden, greide ikke la vær å se på. Litt pinlig å si det, men filmen var fanken meg morsom og.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Power rangers mens jeg var på sommeferie hos mine besteforeldre i california, GARANTERT Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tilbake til fremtiden, hele serien. Vel, barndom og barndom. Det begynner ihvertfall å bli en del år siden Det var noe med de filmene. Synes de var litt skumle før i tiden, men skjønner egentlig ikke hvorfor jeg syntes det nå lengre. Spennende var de ihvertfall! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 det er egenlig ingen filmer jeg husker så godt bortsett fra james bond: for your eys only eller var det mange barndoms serier, som A-team og Airwolf, smurfene og super ted Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 The Goonies A Nightmare On Elm Street 1-3 Sho Kosugi's ninja filmer Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Gayniggers from outer space (IMDB.com) Ahhh... de gode barndomsminner.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Beverly Hills Cop Noen i huset hadde tatt den opp, og jeg og en venn så den ca hver gang vi kunne se den. Det var når det ikke var noen voksne i huset som kunne legge merke til at vi så en skytefilm. Jeg digga den scenen med traileren med sigaretter i begynelsen. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 "Ernest goes to jail". Var den ultimate komedie, hovedpersonen (Husker ikke hva han heter) var sin tids Jim Carrey. Vil varmt anbefale denne til alle som liker slapstick Lenke til kommentar
r Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tilbake til fremtiden, hele serien. Vel, barndom og barndom. Det begynner ihvertfall å bli en del år siden Det var noe med de filmene. Synes de var litt skumle før i tiden, men skjønner egentlig ikke hvorfor jeg syntes det nå lengre. Spennende var de ihvertfall! Samme her. Likte dem med en gang jeg så dem på TV (var vel rundt 10 år da), og anskaffet meg en DVD-boks med hele trilogien noen år senere. De er fremdeles favorittfilmene mine. I går hadde forresten en venninne og jeg maraton hvor vi så alle tre i strekk. Det anbefales! Er kjempegøy. Men den mer... Tja, "ordentlige" barndomsfilmen min er nok Den Lille Havfruen som jeg elsket da jeg var 4-8 år gammel. Jeg er forhåpentligvis ikke er den eneste som svømte (les: plasket) rundt i badekaret og lekte Ariel... *host* Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Men den mer... Tja, "ordentlige" barndomsfilmen min er nok Den Lille Havfruen som jeg elsket da jeg var 4-8 år gammel. Jeg er forhåpentligvis ikke er den eneste som svømte (les: plasket) rundt i badekaret og lekte Ariel... *host* Hahha *sjekke profil* Ok, du er jente. Begynte å lure Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Men den mer... Tja, "ordentlige" barndomsfilmen min er nok Den Lille Havfruen som jeg elsket da jeg var 4-8 år gammel. Jeg er forhåpentligvis ikke er den eneste som svømte (les: plasket) rundt i badekaret og lekte Ariel... *host* Hahha *sjekke profil* Ok, du er jente. Begynte å lure Puh Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Men den mer... Tja, "ordentlige" barndomsfilmen min er nok Den Lille Havfruen som jeg elsket da jeg var 4-8 år gammel. Jeg er forhåpentligvis ikke er den eneste som svømte (les: plasket) rundt i badekaret og lekte Ariel... *host* Hahha *sjekke profil* Ok, du er jente. Begynte å lure øøy! Jeg like den lille havfruen!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 #1. Lillefot og vennene hans (Jeg gråter fremdeles) #2. The Neverending Story #3. Lion King Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Lion King Lady & Landstrykeren Brødrene Løvehjerte Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Lion King og Jungelboken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå