porchboy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Har kjøpt ny pc: Hovedkort: MSI K8NNeo4 Platinum nVidia Socket 939, PCI express CPU: AMD Athlon 64 3000+ winchester Skjermkort: XFX GT6600 128ddr3 PCI Express Ram: DUAL CHAN Corsair Value Select 1024MB PC3200 DDR 400MHz Memory harddisk: 40gb quatumfireball, 200gb samsung spinpoint 8mb,7200rpm. cd rom: asus brenner 52x, vanlig 36x cdrom. PSU Aopen: 300 watt!!!!! Grunnen til jeg spørr om dette er fordi, når jeg starter opp pcn, så spinner cpu vifta, hk vifta, strømvifta i 1 sekund så stopper det helt opp. den vil lissom ikke starte opp og bare er dø. tror det kan være at jeg har for liten psu??hvor mye større trenger jeg hvis det, er det som er feilen? kan noen være så snill og hjelpe meg takker for alle svar Endret 8. august 2005 av porchboy Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Tror nok heller det er det at du ikke har koblet på strømmen til CPUen, (4pin) Akkurat det samme skjedde hos meg i går Men du kan nok ikke regne med og få spilt noe særlig... du trenger ny PSU kort sagt... 4-500w... Endret 8. august 2005 av Zappza Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Der må du ha større psu. Lenke til kommentar
porchboy Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 takk for svarene:) men jeg har ikke no 4 pins på PSU jeg har nå. så har ikke noe jeg kan sette i der. Lenke til kommentar
icer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Går PSU'en fortsatt? Prøv å koble ut HD'ene -> start å se om det ikke gir seg koble ut cd-rom'ene -> start å se... Om problemet forsvinner når du har gjort dette må du ha større PSU, om ikke er det en feil et sted.... Om det ikke gir seg kan du prøve å "jumpstarte PSU'en, om den går da, om ikke er den kaputt, send den til reparasjon eller kjøp en ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå