Kalle_^ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg skal ha meg et nytt kabinett... Det skal moddes såe skal helst være stilrent ikke så mye kødd på det fra før (lys, vindu, plast former eller lignende), og det har ikke noe å si hvordan farge det har... skal uansett lakke det etter jeg har moddet det. Kabinette skal være Maxi/Full tower (god plass), og helst ikke plast front. Vet Lian Li har flere gode kabinetter men felles for alle de jeg har sett er at man må opp i 2k for å få tak i et Fulltower fra dem. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Mercury Miditower fra Microplex. Ser ut til å være i helt metall. Så hadde jeg modda vekk de stygge blå lysene foran... Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Ohh... det kabinette så ganske bra ut... vet du om man kan ta av de greiern som stikker ut på toppen og under? sån bortsett fra å bare kutte de vekk... selv om ikke det heller er et problem da Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Front døra mi på Thermaltake Tsunami Er av hard aluminium. mens det bak er plast. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Som det står på Mercury kabinettet: Kabinettet leveres med fotbøyler og bærebøyler umontert. Så du slipper å ta de av. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300355&cks=PRL 100 % alu!!!!!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300355&cks=PRL 100 % alu!!!!!! Ja, coolermaster wave er ikke et så dumt alternativ. Hva med Lian Li Miditower det er vel noe av det mest stillrene du får. Et alternativ du burde tenke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå