a_tomren Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei! Er vist bare jeg som må ta insiativet til å mase på dere om oppdatering av Anbefalinger > RAM. Det hadde vært fint om dere kunne oppdatere den anbefalingen, takk. Mvh. Alexander Tomren Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Mye skal du kjøpe rammen din for? Maks pris? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Geil er ett billig og bra merke, men hvor mye skal du ha og hva er max pris?? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Mye skal du kjøpe rammen din for? Maks pris? Geil er ett billig og bra merke, men hvor mye skal du ha og hva er max pris?? Hvorfor spør dere om dette....? Er vist bare jeg som må ta insiativet til å mase på dere om oppdatering av Anbefalinger > RAM ER enig...hadde vært kjekt om den hadde blitt oppdatert Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 trodde han spurte om noen tips på bra ram jeg Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er vist bare jeg som må ta insiativet til å mase på dere om oppdatering av Anbefalinger > RAM ER enig...hadde vært kjekt om den hadde blitt oppdatert Jeg syns også det hadde vært fint om den ble oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå