Gå til innhold

startet kriger i stad, trenger tips om armor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om du bruker 1g på armor øker du dmg reductionen din med kanskje 5-10% (om ikke mindre)

Om du bruker 1g på et godt våpen for din lvl øker du skaden din med 30-100% (sett at du har et middels våpen nå)

 

Ikke fokuser så mye på armor nå i starten, det er ikke før du begynner i tanke i 5 manns grupper de 5-10 prosentene med dmg reduction har noe å si :)

Lenke til kommentar
Drit i armor på lvl 11.

Ikke bruk penger på armor før lvl 50+.

 

case closed.

Ikke enig. Riktignok er ikke selve armor-verdien så mye å henge seg opp i til å begynne med, se heller på stats som stamina, strength og agility. (Det er ikke dermed sagt at du skal bruke cloth eller leather fordi de har bedre stats enn mail-armor.)

 

Tips: Spør en "Inn-keeper" om hvilke instancer du kan ta, og søk etter navnene du får oppgitt på www.thottbot.com. Finn ut hva du kan få tak i som drops i gjeldende instance, og gjør instancen til du har fått armoren/våpnene du vil ha.

Lenke til kommentar
om du bruker 1g på armor øker du dmg reductionen din med kanskje 5-10% (om ikke mindre)

Om du bruker 1g på et godt våpen for din lvl øker du skaden din med 30-100% (sett at du har et middels våpen nå)

 

Ikke fokuser så mye på armor nå i starten, det er ikke før du begynner i tanke i 5 manns grupper de 5-10 prosentene med dmg reduction har noe å si :)

På mine karakterer har jeg ikke begynt å bruke AH for våpen og armor før level 20.

 

Jeg har som regel brukt "hvit" type armor fra vendors frem til dette. Det som er bra med de hvite fremfor de grønne items'ene er at de ikke blir soulbound, så disse kan du evt prøve å selge/gi bort når du ikke trenger dem lengre.

Endret av mythix
Lenke til kommentar

Hei

 

Et godt tips, ikke kjøp armor, søk www.thottbot.com og sjekk quest rewards, bossdrops etc. Som gir deg itemsene du trenger opp igjenom levlene, og spar pengene til skills og GODE tilbud på AH. Dette gjør det litt mer stressende for healere i instances, men det trenger ikke du bry deg om.

 

Våpen bør du bytte ut nogenlunde så snart du vet du kan få noe bedre enten av AH eller Drop/quest, ikke utsett det.

 

Dette gjorde hvertfall jeg, har ikke vært lvl 60 så alt for lenge (10 dager 17timer)

Men er ihvertfall OT i MC nå.

 

Mvh

CsH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...