McBitch Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 In the long run ... no! Hvor mange tenker langsiktig med FF?! :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 In the long run ... no! Hvor mange tenker langsiktig med FF?! :!: Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 mener du da vennskapet eller pulevennskapet? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 mener du da vennskapet eller pulevennskapet? Pulevennskapet. Hvis man fortsatt behandler venninnen sin med respekt, burde det vel gå? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tror det mange brenner seg på er at de forventer sex hele tiden, vi gutta burde være gla vi får no i det heletatt Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Trådstarter: Kjøp deg en katt? </ekkel provokasjon> En mengde jenter er mer enn villige nok. Bare finn den rette, så burde resten være en smal sak. Eller så funker «Vil du ligge med meg?» overraskende bra. Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Trådstarter: Kjøp deg en katt? Da får han iallefall pussy til en hver tid. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Da får han iallefall pussy til en hver tid. haha holdt på å dette a stolen når jeg leste det der! :!: Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 mener du da vennskapet eller pulevennskapet? Pulevennskapet. Hvis man fortsatt behandler venninnen sin med respekt, burde det vel gå? Så lenge man behandler veninna som en venn og henger med henne utenom litt puling så dere fortsatt venner, bare at dere napper når det passer seg.. Ikke ring henne mitt på natta og si, "PUL MEG!" Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Trådstarter: Kjøp deg en katt? Da får han iallefall pussy til en hver tid. genialt sagt! lo fælt nu Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Fremmed>Litt venn>Venn>Bestevenner>Mer enn bestevenner>Kjærester>Kjærester nok til å få henne på senga. Husk og ha mellomrom etter at å ha fått hun på senga.Maks en måned eller tre uker går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå