Ol'H Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Damer trenger brukerveilending! Ja som alt annet man finner på Ikea, men så mangler det alltid noen deler også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Men jenta kan også finne på å forelske seg i deg hvis du masserer henne. Hun kan tenke "Åå, sånn type vil jeg ha!". HAHABA haha.. -bwhaha omg der fikk ejg meg en latter Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 litt ot:Leste noe om massasje her.. Noen som veit om et sted man kan lære å massere bra?? Du lærer deg det etterhvert. Man hører fint at dama liker det du gjør. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Når det ser ut som hun sover, men smiler da er du i box! Også når hun ikke reagerer på at du maserer baken/(putt in intim kropsdel) EDIT: wow, var full når jeg skrev dette gitt Endret 18. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Man må mobbe litt, er ikke så farlig han hører det ikke! :!: Genialt ! lo godt av den! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Når det ser ut som hun sover, men smiler da er du i box!Også når hun ikke reagerer på at du maserer baken/(putt in intim kropsdel) EDIT: wow, var full når jeg skrev dette gitt Hahaha, sikkret i boks då ja! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Noen som veit om et sted man kan lære å massere bra?? Halden. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvis hu kan snakke åpent om sex så går det ofte av seg selv på telt-tur, fest ol. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvis hu kan snakkeåpent om sex så går det ofte av seg selv på telt-tur, fest ol. ja den er grei, finn en jente som er åpen om emnet. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ok, for det første så skal dere se "film". De som er rutinerte gjør som følger. Ser enten en romance eller en skrekk film, ved romanse filmen så blir de kanskje litt opphisset om det er sex scener i detn.. I skrekk filmen så vil de ha noen å klamre seg til.. Ey there you got it, the thouchEEE -Så begynner du å klå litt på henne, og da skal man merke fort om hun er villig eller ikke... Lykke til Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 All film funker egentlig, kjedelig film er også bra, for da vil hun finne på noe annet Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) se film i senga funker enda bedre, bare å si at senga er så mye bedre å ligge på en sofan. Og etter en halvtime bør ting skje!!! Dagens moral: Få dere tv på soverommet! Og en fjernkontroll. Hvis dere ser på alt untatt romance er ikke høye tv lyder veldig koslig. "Die you motherfucker, taga-taga-taga-taga!" edit: Og hvis du blander dette med mitt forje tips (i starten av tråden) så burde alle klare dette. Med mindre man er helt blond når det kommer til damer. Endret 20. august 2005 av andre_sn Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Med mindre man er helt blond når det kommer til damer. Eller bare stygg Og seff må ma se tv i sengen, det tok jeg som en selvfølge Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Til din informasjon gutten min, FuckFriends funker ALDRI. Og da mener jeg aldri, og gjerne da uten unntak what so ever. Så lykke til. Jeg har en nå, funker ikke. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dersom du har en venn du puler litt på har du jo en FF, hvis dere ikke puler er det ikke det at det ikke funker, dere er bare ikke FF Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Til din informasjon gutten min, FuckFriends funker ALDRI. Og da mener jeg aldri, og gjerne da uten unntak what so ever. Så lykke til. Jeg har en nå, funker ikke. Funket nå helt fint for meg... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (melodi: en bussjåfør) En pulevenn, en pulevenn det er en venn å pule på og blir det ikke sengekos så er det ingen pulevenn En pulevenn, en pulevenn det er en venn å pule på. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Til din informasjon gutten min, FuckFriends funker ALDRI. Og da mener jeg aldri, og gjerne da uten unntak what so ever. Så lykke til. Jeg har en nå, funker ikke. Josjda. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 In the long run ... no! Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) den tid den sorg man tar slike på sikt Endret 21. august 2005 av ViPeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå