Gamlemor Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har prøvd jeg, klarer ikke med en eller to jeg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hvis det er en typisk spenne (1, 2, 3, 10 par kroker som skal inn i små bøyler på den andre siden), så legger du bare tommelen på venstresiden av bøylen, pekefingeren på høyresida og klemmer de mot hverandre, mens du presser hele "låsen" bittelitt mot deg selv.. Endret 14. august 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Får prøve det, om jeg husker på det neste gang:P Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Somsagt, får dere ikke opp en liten BH(eller en stor en ) blir det ikke noe FF på dere. La oss kompetente ta oss av de Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 alle er ikke like...det fant jeg ut her om dagen men mange er sånn at du bare dytter de mot hverandre, det er lett! klare det faktisk med venstre hånda Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan ikke huske at jenta har hatt noe problemer med å åpne bhen, så skjønner ikke hva det er å stresse med. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Alle som faktisk har prøvd greier vel med en hånd? De suger i det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hm...ser ut til at denne tråden plutselig ble om til "Den store hvordan-åpne-BH-med-en-hånd-tråden" Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Enig. Tydelig at mitt gode råd løser problemer for mange her på forumet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 En person som spør et hardwareforum om slikt kommer aldri til å få seg noe uansett. Ergo, poengløst å svare. Det ble jo lykkelig slutt for han døve fyren :!: Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Ok, jeg har gjort det dummeste. Jeg spurte ho om ho ville være fuckfriend, prøvde altså å overtale ho....på msn.... Noen tips til hva jeg kan gjøre? Eller er hele slaget tapt nå? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tror nok du har tapt nå, med mindre hun var litt villig :\ Men de fleste jenter tror jeg liker å bli lurt inn i det, da virker de ikke så løse Så nå vil hun da mest sannsynlig motarbeide deg, sorry kiddo Lenke til kommentar
colakork Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ok, jeg har gjort det dummeste. Jeg spurte ho om ho ville være fuckfriend, prøvde altså å overtale ho....på msn.... Noen tips til hva jeg kan gjøre? Eller er hele slaget tapt nå? Legg ut loggen da. Kanskje oss high-on-løøøv nørds kan hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hahahah. *må bare le litt* Hvorfor kan du ikke bare skaffe deg dame? Når jeg hadde fckfriend i ca 2-3mnd møttes vi på inferno. NP. Bare skjedde liksom. ^^ Lenke til kommentar
Geimst Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 HA HA... De fleste "løse/kåte" jentn er det bare å spørre "Skal vi Pule" så er det gjort! Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hm. Hvorfor kanke jeg finne noen som er sååå lette da? =p *skjerpe seg* (har dame) Lenke til kommentar
Geimst Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hehe si det, det går ikke ant å forspørre seg egentlig er det lettere en du tror... du må ikke være kresen da Lenke til kommentar
Varani Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Jeg er ikke ekspert på det, og jeg vet ikke hva dere gutter driver på med.. For alt jeg vet kan det hende du studerer dem. da-a, han er ekspert i BH-iologi (uttales: bhiologi) BH-iologi jah! genial Men over til "saken": Tror den om at man inviterer dama med seg hjem funker best (kjenner meg igjen...) ;P Massasje kan fort virke veldig suspekt. Men jenta kan også finne på å forelske seg i deg hvis du masserer henne. Hun kan tenke "Åå, sånn type vil jeg ha!". Og hvis du ikke er ute etter kjæreste da, da er man kanskje ute på dypt vann. Man finner fort ut om jenta er intr i å være FF eller ei med den andre metoden. Bare å spørre om hun vil ha en type repitering på det som skjedde forrige gang (hvis man er "tøff" nok), eller bare prøve å repitere det hele. Endret 15. august 2005 av Varani Lenke til kommentar
colakork Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 HA HA... De fleste "løse/kåte" jentn er det bare å spørre "Skal vi Pule" så er det gjort! du må jo se det ann slikt.. jenter, de har ikke noe problem med å skaffe seg slikt uansett. så hvis hu er ute etter slikt, hvorfor i all verden skulle hu valgt DEG? det er jo nok av slike pervoer der ute.. hmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå