Gå til innhold

FuckFriend tråden! Noe utenom det vanlige?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er en typisk spenne (1, 2, 3, 10 par kroker som skal inn i små bøyler på den andre siden), så legger du bare tommelen på venstresiden av bøylen, pekefingeren på høyresida og klemmer de mot hverandre, mens du presser hele "låsen" bittelitt mot deg selv..

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Jeg er ikke ekspert på det, og jeg vet ikke hva dere gutter driver på med.. For alt jeg vet kan det hende du studerer dem.

da-a, han er ekspert i BH-iologi (uttales: bhiologi)

BH-iologi jah! genial

 

 

Men over til "saken":

Tror den om at man inviterer dama med seg hjem funker best (kjenner meg igjen...) ;P

Massasje kan fort virke veldig suspekt. Men jenta kan også finne på å forelske seg i deg hvis du masserer henne. Hun kan tenke "Åå, sånn type vil jeg ha!". Og hvis du ikke er ute etter kjæreste da, da er man kanskje ute på dypt vann.

Man finner fort ut om jenta er intr i å være FF eller ei med den andre metoden. Bare å spørre om hun vil ha en type repitering på det som skjedde forrige gang (hvis man er "tøff" nok), eller bare prøve å repitere det hele.

Endret av Varani
Lenke til kommentar
HA HA...

 

De fleste "løse/kåte" jentn er det bare å spørre "Skal vi Pule" så er det gjort! :thumbup:

du må jo se det ann slikt.. jenter, de har ikke noe problem med å skaffe seg slikt uansett. så hvis hu er ute etter slikt, hvorfor i all verden skulle hu valgt DEG?

 

det er jo nok av slike pervoer der ute..

 

 

hmm.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...