NightWolfie Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Eller bare spørre:1. Blir du med meg hjem på grandiosa og puling? får du ja,bra. får du nei(eller en klessing) kan du svare med "liker du ikke grandiosa?" 2. Pleier du å ligge på magen din? hun: nei. du: Kan jeg? Dritbra! :!: Den skal jeg prøve!! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har jo også: Fine sko.. Skal vi pule? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Eller bare spørre:1. Blir du med meg hjem på grandiosa og puling? får du ja,bra. får du nei(eller en klessing) kan du svare med "liker du ikke grandiosa?" 2. Pleier du å ligge på magen din? hun: nei. du: Kan jeg? Tror hun sier nei til pulinga for alle liker Grandiosa Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tror hun sier nei til pulinga for alle liker Grandiosa Nei, ikke alle. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Eller bare spørre:1. Blir du med meg hjem på grandiosa og puling? får du ja,bra. får du nei(eller en klessing) kan du svare med "liker du ikke grandiosa?" 2. Pleier du å ligge på magen din? hun: nei. du: Kan jeg? Tror hun sier nei til pulinga for alle liker Grandiosa Tenker hun sier: Ja og nei. Hvem faen har lyst på grandis mens dem puler? Si heller: Har du lyst til å pule og spise litt grandis etterpå? da tenker jeg... lol... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 jeg tror ikke at jenter liker hvis du er så direkte Grandis og kos hadde vært litt bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Lurer på hvor mange gode venninner vil synes at det er helt greit at man masserer dem. Da vil det nok skjønne at det er ugler i mosen. Man kan fint bruke den på dama da! Neh Mange gutter som smelter for den der i hvertfall... Men kanskje ikke begynne med bar rygg og å åpne bhen.. Kan virke suspekt... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Lurer på hvor mange gode venninner vil synes at det er helt greit at man masserer dem. Da vil det nok skjønne at det er ugler i mosen. Man kan fint bruke den på dama da! Neh Mange gutter som smelter for den der i hvertfall... Men kanskje ikke begynne med bar rygg og å åpne bhen.. Kan virke suspekt... Nah... Man får ikke "tak" så derfor må man iallefall dra opp toppen litt. Etter et par ganger, så går det sikkert greit å åpne BH'en også. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Lurer på hvor mange gode venninner vil synes at det er helt greit at man masserer dem. Da vil det nok skjønne at det er ugler i mosen. Man kan fint bruke den på dama da! Neh Mange gutter som smelter for den der i hvertfall... Men kanskje ikke begynne med bar rygg og å åpne bhen.. Kan virke suspekt... Kan ikke masere uten å åpne bh'n Det gjør jeg alltid, uansett om jeg prøver på noe eller ikke. Også bra å variere litt da. Prøver du det samme en gang til kan det hende hun blir irritert. FX, neste gang hun er over kan du masere henne uten at du prøver på noe sprell. Da vil du nok tjene på det i lengden, vise at du ikke bare er ute etter sex, prøver å være snill også Gjør det når hu har mensen el no, går du ikke glipp av noe ----------------------------- Men synes faktisk dere jenter at det er påtrengende om man åpner bh'n når man maserer ryggen? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kan ikke masere uten å åpne bh'nDet gjør jeg alltid, uansett om jeg prøver på noe eller ikke. Det er mange jenter som synes at det er rart nok å få en massasje med en lukket BH, så derfor er det greit å la den være igjen de først gangene. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvis noen hadde åpnet BHen min for å gi meg massasje hadde det blitt ørefik. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvis noen hadde åpnet BHen min for å gi meg massasje hadde det blitt ørefik. *lese i profil* Du er jo bare 15 da Neida, men ligger jo på magen, også løfter man opp toppen for å komme til, også åpner man hh'n bak. Ser ikke no problem i det. Kan ikke si jeg prøver meg på en dame om jeg gjør det Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kan ikke masere uten å åpne bh'nDet gjør jeg alltid, uansett om jeg prøver på noe eller ikke. Det er mange jenter som synes at det er rart nok å få en massasje med en lukket BH, så derfor er det greit å la den være igjen de først gangene. jess, så er det en ide å spørre om lov, da! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Merkelig at ingen hittil har nevnt beroligendemidler og sovemedikamenter. Lets face it. Er man virkelig desperat er f.eks rohypnol en veldig god venn. Folk blir liksom så avslappet og villige av det PS: Bare så det er sagt. Jeg har sterk avstand fra ulovlig bruk av rohypnol. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kan ikke masere uten å åpne bh'nDet gjør jeg alltid, uansett om jeg prøver på noe eller ikke. Det er mange jenter som synes at det er rart nok å få en massasje med en lukket BH, så derfor er det greit å la den være igjen de først gangene. jess, så er det en ide å spørre om lov, da! Bare et spørsmål er nok til å skremme jenta. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bare et spørsmål er nok til å skremme jenta. Skremmer henne vel ikke ved å spørre: "Kan jeg åpne bh'n så det blir enklere å massere?" i såfall, kan hun bare ha det så godt:P Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Neida, men ligger jo på magen, også løfter man opp toppen for å komme til, også åpner man hh'n bak. Ser ikke no problem i det. Husk å ta med saks, da er det ikke lengre noe problem. Jeg tror svineriet er utstyrt med IQ-test eler kodelås... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Husk å ta med saks, da er det ikke lengre noe problem. Jeg tror svineriet er utstyrt med IQ-test eler kodelås... Øvelse gjør mester!! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ha, får du ikke opp låsen kan du dra hjem å vugge! Den åpner man da lett med en hånd, bare å klemme somregel Hanne: du tilbyr deg som prøvekanin el? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Husk å ta med saks, da er det ikke lengre noe problem.Jeg tror svineriet er utstyrt med IQ-test eler kodelås... Jeg vet hvordan man gjør det! D bare presser de to delene sammen så de går utover så er den bh'n åpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå