Chasseur Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Da har noen av oss fra WoH, laget en ny guild, Nordic Darkness. Guilden er kun åpen for norske medlemmer, men du behøver ikke å være medlem i HW. Posten her vil bli oppdatert etterhvert: Medlemmer: Navn - Rank - Yrke - Ingame navn: Kai - Leder - R/Mo - Kai the Marvelous Eirik - Officer - Mo/Me - Eirik Bloodbane/Eirik Bloodsane Rolf - Officer - Mo/Me - Fredrik - medlem - W/Mo Planer for guilden: Vi skal prøve å bli den beste guilden i Norge, det vil si på guild ladderen, gwnorge.net sin cup, vi skal være den beste i Norge. Hvordan? Ved å spille sammen, og spille mye PvP. GvG, og tombs, og arenaer. Vi skal prøve å få fjorten medlemmer, hvorav vi passer på at alle ikke er warriors. Vi tenker å kun ha 14 medlemmer, hvor alle må spille aktivt, være gode, og ikk minst hyggelige å spille sammen med. Vi har kappe men ikke hall, men det kommer fort på plass. Vi har pengene, vi trenger kun å bli organisert. Kappen ser slit ut: To be continued. Endret 8. august 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
sigz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nice...Jeg joiner gjerne. Nå som "alle" de jeg har hatt litt kontakt med har stikki. Spiller hvertfall mye^^ Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Eg joiner Bruker monken min da Brother Izoren (pvp og warrioren til pve som heiter Izoren The great kan man ha to guild på likt da? Btw spelar sikkert 1 til 2 timer dagli Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Nettside og forum er på vei, legger ut et bilde av hvor langt vi har kommet med nettsiden: EDIT: Legger også ut et bilde av signatur som alle medlemmer får, men selvfølgelig med bilde av egen character! Endret 10. august 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg kan ikke se meg på lista. =P Har litt lyst på sånn sigg jeg å. Endret 9. august 2005 av elfag Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Da er et midlertidig forum oppe å går, på www.ndguild-board.cjb.net. Alle medlemmer registrer seg der ASAP! Men EKTE fornavn som bruker navn! Lenke til kommentar
chod Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Kan eg joine?? Eg har ein R/Me på lvl 17, og W/Mo på 8. Kunne trengt hjelp til å få fullført spelet med Ranger karakteren, så kan eg hjelpe til i GvsG og tombs. Har litt erfaring frå Tombs, og arena, men er ikkje noko meir enn beginner på taktikk osv. Håper eg kan joine, og få lære meg meir om spelet. Er no med i Deamon Knights, men guilden har eit for stort sprang mellom nasjonar osv. Derfor kunne eg tenke meg å joine ein norsk guild. Endret 9. august 2005 av chod Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Ikke enda ihvertfall. Bli lvl 20, ascend osv, så skal vi ta en tryout hvis du fortsatt er interesert Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) WARNING! BRAG POST DETECTED !WARNING Da er vi på 760. plass, og, slo akkurat en koransk guild på 78. plass. Vi er også Norsk GW mesterskaps champion! Endret 15. august 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Slutte å skryte! Ingen liker folk som skryter i 2 topicer her og en på gwnor.net. Alle er stolte av dere og hele denne posten er sarkastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå