Gå til innhold

Pinnacle Studio PCTV Satellite og kortleser?

Anbefalte innlegg

Er det noen i forumet som har peiling på dette kortet fra Pinnacle? Det er et Digital-TV kort og som navnet tilsier, kan det hektes rett på parabol da det har digital tuner innebygget. Men jeg ser for meg at det bare er "gratis-kanaler" man får søkt opp, i og med at man ikke har den tradisjonelle kortleseren som står i vanlige digitale TV-tunere. Noen som har en idé eller to på hvordan man kan løse dette problemet? Finnes det en eller annen form for software som kan hjelpe her? Jeg har et Soyo SY-P4I Fire DRAGON hovedkort med smartkort leser, kan det være en innfallsport for å få til noe med et sånt Pinnacle kort? Skulle veldig gjerne ha hatt Canal Digital rett inn i PC´n fra parabolen, det hadde vært moro. Forslag tas i mot med stoooor takk :wink:

[ Denne Melding var redigert av: baldytheman på 2002-08-05 01:43 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et slikt kort, men likte det ikke noe særlig. Det har ikke mulighet for CAM, så det virker kun på gratiskanaler. Dessuten var softwaren dårlig, PC'en hang seg stadig vekk.

Har mer tro på Happauge WinTV-Nexus-s Modell 564, kan visstnok skaffes fra http://www.cbk.no. Det kan leveres med CA interface. Et problem kan være at det er et rent tysk produkt, og at det er ganske dyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...