Gå til innhold

hjelp til kabinett valg(kanskje bzerk)


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok først av alt.. det bzerk kabinette der koster 300kr(LITE PENGER) men man får det man betaler for og ikke mer.. det jeg skal fram til at kvaliteten på kabinette ikke er direkte bra.. kjøle evnnen er heller ikke på sitt beste. personelig syns jeg ikke kabinette er noe fint heller.. MEN

 

for et halvt år siden kjøpte jeg meg et collors soho kabinett. det er noe alla det du har sett på.. mye lys, realtivt TØFT design, kule griller vidu og hele pakka.. var også usb porter og slikt...var fornøyd de første ukene, veldig gøy å komme på lan med det og rett og slett bare briefe MEN så går det litt tid og jeg går rett og slett lei hele kabinette..

og kjøper meg et tt tsunami dream..

 

det jeg skal fram til at kanskje du burde tenke deg litt om først.. eks kjøling.. kvalitet osv.. du kommer sikkert til å bli fornøyd du men etter et halvt år er du lei og vil ha noe orntlig noe!

 

dette var min mening...

 

tt tsunami dream er mitt tips :) veldig fornøyd!! og er veldig pent å se på og.. ganske stillreint :)

 

 

men om du er av den typen(jeg tror) som liker litt" tøffe" kabinett(14 tiss som hw folka kaller det :p ) så se litt på tt sin side :thumbup:tt lan motto er jo veldig tøft lan briefe kabinett

ttkassene koster dog litt mer men... når man har kjøpt seg en god porsjon hw burde man absulutt koste på seg et bra kabinett...

 

ps. ta en titt i hw sin prisguide hvis du ikke alt har gjort det :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Gjest mafister
ok først av alt.. det bzerk kabinette der koster 300kr(LITE PENGER) men man får det man betaler for og ikke mer.. det jeg skal fram til at kvaliteten på kabinette ikke er direkte bra.. kjøle evnnen er heller ikke på sitt beste. personelig syns jeg ikke kabinette er noe fint heller.. MEN

 

for et halvt år siden kjøpte jeg meg et collors soho kabinett. det er noe alla det du har sett på.. mye lys, realtivt TØFT design, kule griller vidu og hele pakka.. var også usb porter og slikt...var fornøyd de første ukene, veldig gøy å komme på lan med det og rett og slett bare briefe MEN så går det litt tid og jeg går rett og slett lei hele kabinette..

og kjøper meg et tt tsunami dream..

 

det jeg skal fram til at kanskje du burde tenke deg litt om først.. eks kjøling.. kvalitet osv.. du kommer sikkert til å bli fornøyd du men etter et halvt år er du lei og vil ha noe orntlig noe!

 

dette var min mening...

 

tt tsunami dream er mitt tips :)  veldig fornøyd!! og er veldig pent å se på og.. ganske stillreint :)

 

 

men om du er av den typen(jeg tror) som liker litt" tøffe" kabinett(14 tiss som hw folka kaller det :p ) så se litt på tt sin side :thumbup:tt lan motto er jo veldig tøft lan briefe kabinett

ttkassene koster dog litt mer men... når man har kjøpt seg en god porsjon hw burde man absulutt koste på seg et bra kabinett...

 

ps. ta en titt i hw sin  prisguide hvis du ikke alt har gjort det :)

fikk svar på spm mitt av mr nauz, takk takk <3 , har da valgt meg kabinett, :)

 

 

EDIT: skriveleif på nicket ditt der, er rettet nu :)

Endret av lesling
Lenke til kommentar
ok først av alt.. det bzerk kabinette der koster 300kr(LITE PENGER) men man får det man betaler for og ikke mer.. det jeg skal fram til at kvaliteten på kabinette ikke er direkte bra.. kjøle evnnen er heller ikke på sitt beste. personelig syns jeg ikke kabinette er noe fint heller.. MEN

 

for et halvt år siden kjøpte jeg meg et collors soho kabinett. det er noe alla det du har sett på.. mye lys, realtivt TØFT design, kule griller vidu og hele pakka.. var også usb porter og slikt...var fornøyd de første ukene, veldig gøy å komme på lan med det og rett og slett bare briefe MEN så går det litt tid og jeg går rett og slett lei hele kabinette..

og kjøper meg et tt tsunami dream..

 

det jeg skal fram til at kanskje du burde tenke deg litt om først.. eks kjøling.. kvalitet osv.. du kommer sikkert til å bli fornøyd du men etter et halvt år er du lei og vil ha noe orntlig noe!

 

dette var min mening...

 

tt tsunami dream er mitt tips :)  veldig fornøyd!! og er veldig pent å se på og.. ganske stillreint :)

 

 

men om du er av den typen(jeg tror) som liker litt" tøffe" kabinett(14 tiss som hw folka kaller det :p ) så se litt på tt sin side :thumbup:tt lan motto er jo veldig tøft lan briefe kabinett

ttkassene koster dog litt mer men... når man har kjøpt seg en god porsjon hw burde man absulutt koste på seg et bra kabinett...

 

ps. ta en titt i hw sin  prisguide hvis du ikke alt har gjort det :)

fikk svar på spm mitt av mr nauz, takk takk <3 , har da valgt meg kabinett, :)

 

 

EDIT: skriveleif på nicket ditt der, er rettet nu :)

det er bra :) åssen kabinett ble det da? :)

Lenke til kommentar
ok først av alt.. det bzerk kabinette der koster 300kr(LITE PENGER) men man får det man betaler for og ikke mer.. det jeg skal fram til at kvaliteten på kabinette ikke er direkte bra.. kjøle evnnen er heller ikke på sitt beste. personelig syns jeg ikke kabinette er noe fint heller.. MEN

 

for et halvt år siden kjøpte jeg meg et collors soho kabinett. det er noe alla det du har sett på.. mye lys, realtivt TØFT design, kule griller vidu og hele pakka.. var også usb porter og slikt...var fornøyd de første ukene, veldig gøy å komme på lan med det og rett og slett bare briefe MEN så går det litt tid og jeg går rett og slett lei hele kabinette..

og kjøper meg et tt tsunami dream..

 

det jeg skal fram til at kanskje du burde tenke deg litt om først.. eks kjøling.. kvalitet osv.. du kommer sikkert til å bli fornøyd du men etter et halvt år er du lei og vil ha noe orntlig noe!

 

dette var min mening...

 

tt tsunami dream er mitt tips :) veldig fornøyd!! og er veldig pent å se på og.. ganske stillreint :)

 

 

men om du er av den typen(jeg tror) som liker litt" tøffe" kabinett(14 tiss som hw folka kaller det :p ) så se litt på tt sin side :thumbup:tt lan motto er jo veldig tøft lan briefe kabinett

ttkassene koster dog litt mer men... når man har kjøpt seg en god porsjon hw burde man absulutt koste på seg et bra kabinett...

 

ps. ta en titt i hw sin prisguide hvis du ikke alt har gjort det :)

samme her

 

startet med et tt xaser 3 elsn i sølv alu. nå har jeg bestilt et cavalier 3 :)

Lenke til kommentar
Nei, selvfølgelig ikke. Men vis jeg hadde slått på det, så hadde gått i stykker mye fortere enn vis du hadde slått på et Lian Li kabinett. Vis du skjønner.

ja det er sant.. men er ikke alltid alle som behandler pc en sin som en fotball heller(håndball hvis man er jente.. :p ) .. men r greit med litt kvalitet.. eks på mitt gamle collor soho datt lokket foran usb portene av med en gang.. den ene vifta funka i 2 dager, de sto veldig ut støtt(vingla).. veldig lett å knekke av spora man festa døra i.. alle sånne ting er jo kvalitet det og..

Lenke til kommentar

vill på det sterkeste annbefale dette kabinettet!!

 

flytta alt av hardware til en kompis fra hans gamle q-tec kabbiz til ett slikt.. det er bare konge.. lyser opp hele rommet.. tillome i taket :p

 

god kjøling også, samt lcd skjerm og viftestyring..

 

eneste minus er at viften snurrer veldig sakte (spesielt de 120mm framme og bake. de gir nesten ikke luft)

 

genielt kabinett.. hvordan kabinett har du nå?, det kabinettet du foreslo fungerer vel greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...