Gå til innhold

Battlefield 1.03 patch i slutten av August

Anbefalte innlegg

Battlefield Patch 1.03 In the Works

--------------------------------------------------------------------------------

EA UK forums announced that EA Games is working on a 1.03 patch, hopefully to be released by the end of August. The new patch will feature over 140 fixes and improvements.

-Server and Client performance improvements

-Improved Server Browser – added Favorites and History Lists.

-Point-farming prevention - game will stop Support, Medic, and Engineer point farming exploits.

-Squads - locked squad leader will get a message if someone wants to join.

-Many HUD improvements - see the names of others in your vehicle, zoom level changing depending on vehicle, map zoom depending on map setup (16, 32 or 64 player map) etc.

-Teamkilling changes – the logic of how teamkills are tracked will be changed.

-Gameplay tweaks - the way transport helicopters work will be tweaked.

-Additional scoring changes - players who destroy an enemy commander's assets will be given points.

The post also noted new US and European servers going live, and promised several more to go live with in the coming weeks. Take a look at the forum post and all the juicy details here.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, flott. En tanks rulla forbi mens jeg skjøt på noe på anre siden av veien, jeg traff med et skud. Så kommer et fly og bomber den så får jeg 2 teamkills.

Sånt er litt.. teit :o

Lenke til kommentar

Ah, flott. En tanks rulla forbi mens jeg skjøt på noe på anre siden av veien, jeg traff med et skud. Så kommer et fly og bomber den så får jeg 2 teamkills.

Sånt er litt.. teit :o

Hva vil dette innbære da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...