eoj_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Lurer på om noen vet om en internett side som har "veien til mopedførerbeviset" boka i pdf(eller annet) format? Lurer også på om noen har noen bra teoriprøve sider for moped så jeg kunne øvd meg litt:-D Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tror ikke dette er lovlig, gutten min :/ Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Hmm. Kan jo hende det finnes en lignende gratisversjon på nettet(optimist) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Google er en fin søkemotor. Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Veit, men jeg fant ikke no der. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Boken du leter etter heter nå «Veien til mopedførerkortet» og kan sikkert kjøpes hos nærmeste bokforhandler, eller evt. lånes på bibliotek. Selv betalte jeg rundt 156,- for grunnbok og 76,- for arbeidsbok på Libris. Off topic: Må si jeg er litt misfornøyd med forfatterene. Forsiden av grunnboken, samt flere av dens sider, prydes nemlig av særskriving. Men, en får vel bruke det en får. Endret 8. august 2005 av aadnk Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Ok, men er det noen bra sider man kan teste seg på? Skal nemlig ta den om 2 uker Lenke til kommentar
gaekki Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hehe ok....du kan jo prøve deg på zensor.no men det er for lett sykkel da og det koster penger. Men nei det fins ikke noe gratis på nettet...Bare sier til deg når du skal ta prøva ta det med ro og ikke stress bruk så langt tid du kan. Mange gjør det for ferdig å stryker.. Gå over minst spørsmålene 3 ganger. Lykke til:) du klarer den sikkert;) Lenke til kommentar
litland Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 gå inn på rides.as der skal det ligge noen tester. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvis du har ei teoribok for billappen, så tror ejg den funker like fint. Jeg brukte ei slik når jeg gjorde meg klar til teoriprøven for moped. Besto med 1 feil, og du må ha 5 feil for å ikke kklare prøven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå