Deadringer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Etter at jeg installerte ZoneAlarm har jeg ikke kunnet laste ned bittorrenter, og hvis jeg setter securitien lavere, blir firewallen skrudd av. noen som har forslag om hvordan jeg kan bruke zonealarm, og bittorrent? Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Slet med noe liknende med bittorent og nod32. Skrudde av IMON på nod32 og vips fungerte det. Hva slags antivirus har du? Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Slet med noe liknende med bittorent og nod32. Skrudde av IMON på nod32 og vips fungerte det. Hva slags antivirus har du? Fikk du ikke lastet ned i det hele tatt, eller stoppet downloaden etter en stund. Jeg har nemelig problemer med at downloaden starter normalt, men etter en stund stopper den helt opp (bruker NOD32) Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Slet med noe liknende med bittorent og nod32. Skrudde av IMON på nod32 og vips fungerte det. Hva slags antivirus har du? Fikk du ikke lastet ned i det hele tatt, eller stoppet downloaden etter en stund. Jeg har nemelig problemer med at downloaden starter normalt, men etter en stund stopper den helt opp (bruker NOD32) Jeg hadde akkurat samme problemet som du har. Har du prøvd å skru av IMON (Internet Monitor)? Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har ikke prøvd å skru av IMON enda, men det skal testes i kveld. Har fått flere tips om at dette kan være problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå