Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BELKIN F5D72314 Problemer med innlogging i router

Anbefalte innlegg

Jeg har anskaffet meg denne routeren. Når jeg skulle kople til for første gang gikk alt greit. Det funket, til tross for varierende hastigheter til den data'n som skal være trådløs.

Når jeg skulle åpne portene til dc++ i routern, kom jeg over en post som sa at man skulle disable NAT i den trådløse routern og dermed kople NGT modemet (netopia) inn i lan porten istedet for WAN porten (Portene var ikke mulig å bruke etter det). Men nettverket fungerte som vanlig. Men etter en stund streika alt, jeg prøvde å kjøre konfigurasjonen på cd-romen som fulgte med på nytt igjen, men nå får jeg ikke kontakt med routeren mer. Det er litt rart ettersom pc'n med ledning har internett gjennom den.

Mye sagt, men prøvde å beskrive situasjonen:)

Det jeg vil vite, hvorfor kommer jeg ikke inn på routeren når jeg prøver å logge inn via 192.168.2.1 adressen? Holder på å gå på veggene her :wallbash:

Noen som har noen tips?

Endret av Samleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter endel utprøving og diverse desperate forsøk på å få ting til å virke, så for å oppdatere, så er vel det faktiske problem at jeg ikke kommer meg inn på routeren. Får kun et oransje lys på WAN porten, prøvde med en annen data, da ble lyset grønt, men fikk fremdeles ikke kontakt.

internett virker, både trådløst og med ledning.

Hjelp???

Lenke til kommentar

Jepp, det har jeg prøvd 3-4 ganger.. :)

Ok. Da har jeg fikset det.

Disabla trådløst nettverk på den ene pc'n.

I tillegg resetta jeg ngt modemet. Aktiverte det vi aktivering.nextgentel.no, så var det kontakt! Endelig. Nå må jeg bare finne ut åssen jeg skal få den pc'n med trådløs tilkopling til å virke. Forbindelsen går fra "Very Good" til "no connection avaliable" hele tiden.

Noen som vet hva jeg skal gjøre da?

Finnes det en god guide til hvordan jeg kan åpne porter når jeg kjører NGT modem (netopia) og Belkin trådløs router.. Får ikke kjørt dc++ i active mode:(

Endret av Samleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...