Ṱormod Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tenkte jeg skulle komme med litt inspirasjon iforhold til menyen Airos StyleGala Zen Garden Design 1 Zen Garden Design 2 Zen Garden Design 3 KANDU (Absentvoid) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Har sett på de nå og Zen eksempel nr. 2 virker grei. Muligens det blir noe slikt. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Må bare nevne at det er jeg som har koda designet, mens oleeid har laget selve designet.. Men når man minsker ned vinduet i FF så flyttes blomstene i bakrunden oppover, hva er galt? Endret 8. august 2005 av webby1 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Tror jeg har funnet ut av hvordan menyen skal bli. Bytter ut bulletsene med lyspærer. Dere får se snart! Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Har et bittelite problem med den nye menyen som jeg holder på å utvilke. Hvorfor ligger ikke den "personlig" linken rett med de andre linkene i IE, mens i FF er alle linkene rette.. Her er LINKEN Endret 9. august 2005 av webby1 Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Noen som gidder å hjelpe? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Retningslinjene angående bumping er en fin ting Men, jeg kan ikke hjelpe deg med det problemet, menjeg skal helelr si litt om mine tanker om designet. Designet er lekkert, lett å navigere i, brukervennlig og uten for sterke farger. Men den er litt "standard". Synes flere og flere blogger blir som denne. Jeg vet ikke om noen som er lik, men når jeg ser den, tnker jeg, sånne har jeg sett før. Mulig de kun er meg, men men. Du kan også prøve med litt oransje. Ikke mye, men litt, oransje passer fint med blått, lurer på om blomstene kunne vært fine i oransje? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hvilken oransje tror du passer bra til der da? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg ville prøvd meg på "statoil" fargen. tror det kan bli bra jeg! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Takk. Den skal testes. Men kun på blomstene eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå