Gå til innhold

Blogg under konstruksjon

Anbefalte innlegg

Hei!

Holder på å bygge en blogg her med webby1. Sitter litt fast når det gjelder farger, meny og andre visuelle ting som kan gå inn i siden.

Noen som har noen tips, lenker osv. som kan hjelpe?

Skulle gjerne hatt noen gode tips til hvordan menyen skal være og hvordan fargene på den skal være.

Farger ellers i bloggen hadde også vært fint å få noen tips på.

LINK

Endret av oleeid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I firefox tror jeg det er noe rart med bakgrunnen (håper jeg?). Bakgrunnen repeterer seg.. Eller, det har vel heller noe med oppløsningen å gjøre ser jeg nå. Har 1280x960 tror jeg, og som jeg sier så repeterer den seg, men ikke når jeg minimerer vinduet...

Det blir også et stort mellomrom på toppen av siden, muligens du har skippa en margin: 0px; eller noe sånt :)

Ville også brukt mer margin rundt teksten, særlig på venstre side og på toppen. Menyen ser grei ut!

Logoen ville jeg gjort noe med, synes ikke grunge passer inn med dette. Bruk heller en pen century gothic font eller noe i den duren (dvs sans seriffer).

Angående bakgrunnen var det vel greit nok, men har sett bedre mønster. Kanskje litt svakere opacity/styrke på møsnteret, og en litt svakere gradient, så ser den ikke så voldsomt gradient ut! :)

Lenke til kommentar

Vil bare si en ting først:

Du har utviklet deg MYE siden du viste den forrige bloggen din. Det er denne bloggen et bevis på, helt enestående.

- Menyen er helt ok, den gjør det den skal. Ville kanskje lagt til noen andre bullets eller noe lignende. Men det heter: Personlig ;)

- Blomstene i bakgrunnen kunne vært foruten. Kanskje det vill være finere med noe annet mønster?

- Headeren er enkel og grei. Liker spesielt den lyspæren.

Lykke til med videreutviklingen av bloggen. Ser fram til å se det ferdige resultatet

:)

Lenke til kommentar

Tusen takk for kritikk Tready. Skal tas til etterretning.

Ellers vil jeg bare nevne at skrivefeil er det liten vits i å nevne noe om nå. Det som står der er kun tatt med for at man skal få et inntrykk av hvordan siden vil bli.

Noen som har noen lenker, tips til hvordan menyen kan se ut? Den er ikke helt ferdig og sitter litt fast der. Prøver ting i PS men mangler kasnkje litt inspirasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...