Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel satt ned hastighet uten å varsle?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-rXRozPkg

Etter min forrige melding så ringte jeg kundeservice.

Det startet med en beskjed om at kundeservice var veldig opptatt akkurat nå, og at de helst ikke ville ha meg med i køen :!:. Men men, etter å ha hørt på en eller annen countrylåt i bare 5-6 minutter kom jeg igjennom. Det eneste kundekonsulenten kunne si til meg var at han også så at abbonnementet hadde blitt forandret til 3600. "Jeg har ikke helt oversikten" var det eneste jeg fikk ut av han, greit nok, det er sikkert en del kampanjer og rabatter å holde styr på for en stakkars kar på supporten. Han prøvde så å sette meg over til fakturaavdelingen to ganger (de 498kr/mnd skulle egentlig vært 398kr/mnd p.g.a. 2 års avtale), uten at det var noen ledige konsulenter. Jeg skal ringe tilbake om noen dager, for å prøve å få noen bedre svar.

 

Det gjør meg i grunn ikke noe at NGT har satt ned abbonementet mitt fra Delta 4200 til Delta 3600, og heller ikke på at kundeserivce ikke kunne oppklare "problemet" akkurat der og da.

Det som irriterer meg er at de har gjort det UTEN å informere meg, hverken skriftlig eller elektronisk :nei:

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan jeg sikkert også dele med min frustrasjon over NGT.

 

Har hatt Telenor i mange år og vært veldig fornøyd. God stabilitet og god kundeservice.

 

Grunnen til at jeg byttet til NGT er at jeg måtte ha høyere hastighet enn Telenor kunne tilby.

 

Bestilte NGT SHDSL 21.04.2005. I begynnelsen av juni fikk jeg en mail om at jeg ikke kunne få det grunnet sentralen jeg var tilkoblet. Det tok dem da bare 2.5 måneder å finne ut av det. :hmm:

 

Deretter byttet jeg til Delta 4200 og den ble aktiv fra 20.07.2005. Da funket det ikke og jeg var da uten internett. De testet litt og sendte meg en ny router dagen etter. Da funket det.

 

For to dager siden så var linjen nede. Ikke noe DSL sync. Etter å ha ventet i 50 minutter på telefon (måtte også ringe fra mobil siden jeg også har NextPhone) så fikk jeg endelig svar. De kunne ikke finne ut av det, og en seniorkonsulent måtte se på det (som vanlig). Men siden det er ferieavikling så ville det ta litt tid. Og det må jeg tydeligvis leve med. Og det kunne lett ta 1 til 2 uker før feilen ble rettet. Og det måtte jeg bare leve med. Dette er krise for meg og det er HELT uaktuelt siden jeg driver kontor hjemmefra. Nå må jeg kidnappe naboen trådløse nett slik at det ordner seg.

 

Nextphone selges uten at de har de tjenester som oppgitt. Viderekobling fungerer ikke og har aldri gjort det i følge kundeservice. Men de driver og ser på det nå. Dette er også kritisk for meg.

 

Krangler nå med dem for å si opp mitt abbonnement uten gebyr.

 

Alt i alt. NGT er bra dersom man ikke har problemer, men et NextGenHell dersom man får det. :thumbdown:

 

Hurra for gode gamle Telenor. Dyrere men trygt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Avtalen mellom NGT og NHH er endret. Du får dermed Delta 3600 til 398 i måneden. Om du ønsker å ha Delta 4200 vil det koste 498 i måneden. Ev. oppgradering kan du gjøre via dine kundesider. Denne endringen av avtale er gjort fra NHH sin side, vi har derfor ikke meldt til deg om dette før. Vi beklager endring, men det er ikke noe Nextgentel er herre over.

 

Vet ikke helt, jeg? Satt ned 600kbs, sparer 50,- per mnd i forhold til hva jeg hadde.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Har Charlie student abb som jeg ikke husker helt hvilken opprinnelig hastighet jeg hadde men de skulle oppgradere hastigheten. Lønner seg kanskje ikke å ha dårlig husk når man bestiller tjenester hos ngt :p .

I alle fall mener jeg at det ikke eksisterte to hastighetsklasser av charlie da, så jeg gikk ut fra at jeg gikk opp til 3000/500. Fikk etterhvert også dette, men i juli en gang stilte de ned hastigheten til 2500/400 og hevdet at det var denne hastigheten jeg hadde kontrakt på. Hadde det egentlig fint hos bluecom så jeg fatter ikke hvorfor jeg flyttet, ialle fall ikke nå. I tillegg må jeg slite med det forbanna router herket som de leverer med linja :mad:

Begynner de å tulle med prisen på linja i tillegg så skal jeg være snar å se meg om etter andre aktører ganske kjapt

Lenke til kommentar

Hehe, godt å høre at det ikke er bare jeg som har hatt et h!"#¤%e med NGT. Har sikkert 5-6 tråder her på forumet anngående problemer med dem. Uansett, jeg sier bare, SKIFT ISP. Er nå fornøyd kunde hos UPC med 8/1 mbit linje til kr. 579 i mnd.

 

Hehe, og det værste er at jeg tidligere betalte 648 for 2.3/2.3mbit SHDSL hos NGT som egentlig var 1.6/1.6mbit.........

 

Håper bare ikke at UPC skal falle tilbake til gamle synder.

 

Lykke til alle NGT'er!! :thumbup:

 

Edit : tenkte bare jeg skulle nevne en liten morsom episode jeg hadde med NGT etterat jeg hadde sagt opp abonementet hos dem. Ca 4 uker etterat jeg hadde sagt opp så ringte en kar fra NGT og spurte meg om hvorfor jeg hadde sagt opp. Jeg lirte av meg det jeg var god for, og jeg var ikke nådig. Satt vel i 20 - 25 min. og klaget over dem. etterpå så spurte han meg......Ehh du vil vel ikke prøve en gang til hos oss!?!?! Da tenkte jeg med meg selv, har han hørt hva jeg nettopp fortalte han?? Herregud NGT skjerp dere!!

 

Her skal det iallefall aldri bli noe mer NGT.

Endret av MoNoXiDe
Lenke til kommentar

quote kindings:

"Det hele bunner vel ut i den at en leverandør i utgangspunktet ikke skal endre på ett produkt uten å gi varsel. En ting er å gjøre ett produkt bedre, en helt annen ting er å gjøre ett produkt dårligere. Vi må anta at Nexgentel setter ned hastigheten enten for å kunne selge flere høyhastighetslinjer fra samme sentraler eller pga de har solgt for mange og folk sliter med å oppnå hastighetene de har betalt for(dvs begrense folk, for at alle i det minste skal få "noe")."

 

Hei jeg sitter med ett Bravo abo. Ikke student men noe av det samme skjedde meg.

Jeg er i ett elsk/hat forhold til Ngt. Har vært kunde i 3 år snart.

Er redd for å bytte siden det tok 6md for ngt å levere...

 

Men det har fungert meget bra i 3 år, til for litt siden da 2000k pluttselig ble bare 700k ned.

 

Jeg vet de roter men, jeg kan ikke fårstå at de ikke at vet hva som skjer med sentralene og det utstyret de innstalerer for massevis av kroner.

 

Har ringt dem - eh du trenger ny ruter- nei det gjør jeg ikke- eh litt senere- noe har skjedd med sentralen din. Kommer tilbake senere.

Ok hva om jeg ikke gidder å betale for halve hastigheten? - Faktura-avd tok ikke den :)

Jeg har blitt satt over til surf- dvs ikke Ngt sitt utstyr på tlf-sentral. som jeg hadde før.

 

Kan vel hende dette har skjedd med dere også.

Men utrolig dårlig at de ikke kan si ifra om det, da jeg kan overleve med lavere hastighet en tid.

 

 

Her er en epost fra dem: 20.07.05

 

 

Hei Ola Potet Kundenr: 007

 

Du har i den siste tiden vært i kontakt med oss vedrørende driftsavbrudd på din

bredbåndsforbindelse. Ved nærmere undersøkelser og i arbeidet med å iverksettet

tiltak for å rette dette, har vi avdekket følgende:

 

Det gjøres i disse dager en gjennomgang og justering av det norske telenettet.

Dette gjøres for å legge til rette for enda høyere hastigheter for bredbåndsbrukere.

Hastigheter man kan oppnå på DSL-basert bredbånd (bredbånd over telefonlinjene)

påvirkes av linjelengden mellom telesentralene og husstandene. Arbeidet som nå

gjøres skal derfor bidra til kortere linjelengder og dermed gi muligheter for nye teknologier

som gir enda høyere hastigheter.

 

Det er besluttet at noen linjene i ditt nærområde skal koples om og tilknyttes en ny

telefonsentral nærmere deg. Denne sentralen er foreløpig ikke en del av NextGenTels nett

og vi må derfor tilby deg en annen produkttype enn hva du har hatt til nå.

 

Du vil bli tilbudt et SURF-produkt med tilnærmet pris som du har hatt sålangt.

I daglig bruk vil det ikke være nevneverdig forskjell mellom disse to produkttypene,

men vi gjør deg oppmerksom på at NextPhone og Echo+ produktene dessverre ikke er

tilgjengelig i ditt område.

 

I noen tilfeller vil det være nødvendig å bytte bredbåndsruteren i forbindelse med denne

omleggingen. Om det vil bli behov for å bytte din bredbåndsruter,

vil du få ytterligere informasjon om dette.

 

Vi beklager på det sterkeste at dette ikke har fremkommet tidligere og vil

gi deg et konkret tidspunkt for når bredbåndsforbindelse igjen vil være tilgjengelig,

så snart dette er klart.

 

Eventuelle svar til denne epostadressen blir dessverre ikke lest.

----------------------------

Hehe... nei ikke gjør det lett å få tak i dere (ironisk ment)

 

Edit Leifer. Og setninger.

 

tillegg: Bank i bordet. Linja har vært nede tilsammen 2-min på 3 år. Meget bra.

Hadde Upc før og det var ett mareritt i nedetid og ping.

Så jeg kan anbefalle Ngt til folk som har peiling til å sette opp ruter og har tålmodighet.

Endret av shakey
Lenke til kommentar
Urk. Har Charlie-abonnement her (og har hatt det noen år).

 

For minst et par måneder siden ble hastigheten i ruteren satt opp til 3104/480, noe som tilsvarer Charlie 2500/400. Kort tid etter ble det satt opp til ~3700/584.

 

MEN da jeg var inne og sjekket forleden dag, var farta plutselig nede på 3104/480 - og det er den fremdeles.

Hei, og beklager til dere som følte dere urettmessig truffet av mitt utspill. Jeg tenkte primært de med studentabonnement, som er de som har opplevd at hastigheten er blitt satt ned. (Og som denne tråden primært omhandlet.).

 

Er ikke noe studentabonnement her i gården..

 

Forøvrig betaler vi nå for lavere oppstrømshastighet (480 kbps) enn hva som var tilfelle da abonnementet ble bestilt (512 kbps). All fornuft, for ikke å snakke om lovverk, tilsier at det ikke er greit å gjøre slike endringer uten å varsle kunden.

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Hmm.. da fikk jeg svar fra NGT om hvorfor linja mi var satt ned fra 4200 til 3600:

Det er blitt gjort en endring i den avtalen som du ligger inne med.

HiST - avtale for ansatte og studenter

Dette er gjort fra HIST sin side.

 

Hva? ..ehh.. kan dette stemme? Jeg synes det ligner mest på å prøve å skyve skylden over på andre her, menmen...

Lenke til kommentar
Hmm.. da fikk jeg svar fra NGT om hvorfor linja mi var satt ned fra 4200 til 3600:
Det er blitt gjort en endring i den avtalen som du ligger inne med.

HiST - avtale for ansatte og studenter

Dette er gjort fra HIST sin side.

 

Hva? ..ehh.. kan dette stemme? Jeg synes det ligner mest på å prøve å skyve skylden over på andre her, menmen...

Ja, ikke tro på det de sier!

Du vet nok best uansett! :p

Lenke til kommentar

Hmm, ser at jeg ikke bare er satt ned i nedlastningshastighet, men har mistet opplastningshastighet i forhold til hva jeg bestillte.

(Får nå 600 og jeg bestillte originalt 640 med forsikringer om at denne hastigheten ville øke etterhvert.....)

 

Eneste grunnen til at jeg ikke bytter på dagen er at jeg skal reise bort om 6 måneder, og dermed ikke kan binde meg til ett nytt abo hos noen annet...

 

PS. og det er jo unektelig litt morsomt når ngt sier på sine kundesider

Nyhet: Vi har satt opp ADSL-hastighetene mer enn noen gang uten å sette opp prisene! Hastighetsendringene skjer i disse dager.
Lenke til kommentar

Ah, deilig å se at jeg ikke er alene med å trøble med dem :)

 

Produktene de tilbyr er veldig bra, hvis de bare hadde klart å levere dem og til de prisene de skal.

 

Jeg valgte ngt som min første adsl isp noen gang nå i sommer. Problemene startet dagen etter at jeg fikk opp linja! Siden det (1 måned) så har det BARE vært krøll med de. Og den suport sangen, den er UTROLIG stygg! Har sitti i kunte tlf i over 4-5 t tilsammen. Sendt de 3 mailer, men ikke fått noe svar. Hver gang jeg ringer de, så spør jeg om ikke de har motatt mailen min. "Joda, jeg ser du har sendt en mail her ja" svarer de hver gang, men svarer de på den? NEI! Ikke rart det blir lang kø på kunde tlf når de gjør slikt.

 

Tilbake til problemet mitt. Sendte en mail til forbrukerrådet for å spørre om NGT har bryti noen avtaler, evt hva mine rettigheter er. Anbefales til alle som har problemer med slike ting. De svarer fort, og gir veldig god hjelp og alt er gratis.

 

Må legges til at før jeg bestille abenomantet så undersøkte jeg mange ISPer, og kom frem til at ngt var det biligste anternativet, siden de lovet meg gratis oppkobling, gratis ruter og det billigste månedsabenomantet. Snakket med dem på salgstlf, og damen kunne love meg et Surf2000 for kr ett eller annet, gratis oppkobling, og gratis låneruter. Sjekket også på sidene dems, og der står det et sommertilbud med gratis oppkobling på alle abenomenter lik eller over Bravo. Siden jeg skulle ha et surf200, så regnet jeg med at dette også gjalt meg. Var jo også det damen i tlf sa til meg.

 

Uansett, her er mailen og som du ser, så klarer de å tulle det til fra første stund.

 

Her er min mail:

 

----------------------------------------

 

Har fått bredbånd fra NextGenTel for en måned siden. Jeg bestillte abonementet "Surf 2000" og etter 3 uker så ble mitt abonement koblet opp.

 

Da jeg så at jeg hadde fått et "Surf 1000" abonement istedet for et "Surf 2000" abonement, så tok jeg øyeblikkelig kontakt med dem via tlf.

 

Der møtte jeg en i kundetelefonen som sa at de hadde gjort en glipp, og at han nå hadde sendt beskjeden videre og at oppgradering til "Surf 2000" skulle skje iløpet av 14 dager.

 

I løpet av de 14 dagene så motok jeg en faktura fra NextGenTel pålydende 1000,- for oppkobling og for abonementet "Surf 1000". Men jeg hadde jo aldri bestillt noe Surf 1000 abonement, og ble dessuten lovet gratis oppkobling.

 

Jeg sendte også en mail med problemstillingen på fra NextGenTels sider.

 

14 dager etter at jeg tok kontakt med de første gangen, hadde det verken skjedd noe, eller jeg hadde fått noe svar på den e-posten jeg sendte dem. Jeg ringte dem på nytt, og spurte hva som skjedde,hvorfor jeg enda ikke har fått det abonementet jeg hadde bestillt, og hvorfor de ikke hadde svart på mailen min.

 

Han som svarte sa at han kunne se at jeg hadde send inn en mail, og så at den ikke hadde blitt svart på enda. Han beklaget selvfølgelig dette, og ga beskjed om at linjen vil bli overført fra "Surf 1000" til "surf 2000" iløpet av kort tid.

 

En uke etter det igjen, altså 3 uker siden oppkobling, tok jeg nok en gang kontakt siden jeg da hverken hadde fått mitt nye abonement "Surf 2000", ikke fått svar på mailen jeg sendtem, og den fakturaen de hadde sendt holdt på å gå ut. Igjen kunne de svare at de holder på å koble opp mitt nye abonement. Klagen min på regninga hadde blit sendt til behandli, så det var purre stopp på den.

 

Men jeg hadde ikke fått noe beskjed om dette, hverken via mail, tlf eller brev.

 

Enda en uke senere, i går mandag, så tok jeg kontak igjen. Det var nå 4 uker siden jeg først tok kontakt med de og fortalte om feilen. Jeg spurte da om hvor lenge det var til de svarte på mailene jeg har sendt, hvor lenge det er til mitt abonement blir fikset, og hvor lenge det er til faktura saken blir løst.

 

Mannen jeg snakket med ville ikke svare sikkert på noe av dette. Jeg måtte presse litt på han for å i det heletatt få han til å sende en mail der det sto at klagen var under behandling, og at det var purrestopp på fakturaene.

 

I dag fikk jeg mail om at klagen var ferdig behandlet, og at jeg ikke fikk medhold. Grunnen var at jeg hadde bestillt et Surf 1000 abonement, og det var ikke noe oppkoblings tilbud på dette.

 

Men det er feil. Jeg bestillte et Surf 2000 abonement, og fikk også bekreftet via kundetelefon at det var det jeg hadde bestillt. Dessuten så har jeg ikke sett noe ordrebekreftelse, og fikk ikke vite at de har levert feil abonement før jeg koblet det opp.

 

Siden de hele tiden har hevdet at det har vært deres feil via kundetelefonen, så har jeg brukt mit Surf 1000 abonement så lenge og er villig til å betale evt. pris for å ha det i en måned. Problemet er at de nå skal ha meg til å betale for oppkobling av det surf 1000 abonement (som jeg aldri bestillte), og de skal ha betalt for å oppgradere til Surf 2000. (som det i utgangspunktet var gratis oppkobling på, og som jeg bestillte)

 

Kan også nevne at jeg før jeg bestillte tok kontakt med dems salgstelefon, og fikk der bekreftet at hvis jeg bestillte Surf 2000, så kostet det meg kun kr. 4 776,-, altså jeg skal ikke betale noe for oppkobling.

 

Hva kan jeg gjøre med denne saken? Er umulig å få kontakt med dem via mail, og er derfor vanskelig å få tak i noe skriftelig. Må sitte i kø en time i kundetelefon for å få kontakt.

 

Jeg syntes dette er et brudd på kontrakten, og lurer på om jeg kan si opp min bindingstid på 12 måneder selv om det nå bare har gått 1 måned. Jeg har ikke skrevet under på noe som helst, og heller ikke fått bekreftesle på noe jeg har bestillt. Kunn fått fakturaer.

 

Er heller ikke villig til å betale oppkobling på Surf 1000 abonementet, siden jeg i utgangspunktet var lovet gratis oppkobling.

 

---------------------------

 

Kort oppsumert:

 

* Jeg bestiller et Surf2000 der jeg er lovet gratis oppkobling

* Jeg får et Surf1000, og blir fakturert for full oppkobling

* Ngt innrømmer en feil, og sier at dette skal ordne seg. De skal oppgradere til 2mb iløpet av 14 dager.

* I mellomtiden går datoen fakturaen ut, og jeg er redd ekstragebyer og greier

* Ringer ngt (1,5t i tlf) og får beskjed om at det er purrestands på alle saker som er under behandling. Skal de ikke si i fra om at jeg skal vente med å betale da?

* 3 uker er gått og jeg har enda ikke sett noe til det jeg egentelig bestillte. Klager enda mer.

* Alle mailene mine er fortsatt ubesvarte, selv de jeg sendte før jeg bestillte abb hos de.

* 4 uker er gått. Får svar om at jeg IKKE får medhold. Jeg har vist bestillt et surf1000 abb. (noe de kunne bekrefte at jeg IKKE hadde gjort for 3 uker siden) Derfor må jeg betale for oppkobling til surf1000(som jeg aldri ville ha) OG oppgradering til Surf2000(som jeg ble lovet gratis oppkobling på).

 

Nå sitter jeg her og aner egentelig ikke hva jeg har. På kundesidene står det ingenting om hva slags abb jeg har. På routeren står det at jeg har 2464 kbs ned, men etter tester på ITAvisen og div nedlastninger, så ligger jeg ikke på mer en 1600-1700 kbs.

 

ER DET MULIG Å SURRE SÅ MYE!!!!

 

Forresten, ngt påsto at de måtte sende en mann fysisk ut til boksen for å oppgradere mitt abb, og derfor måtte de belaste meg med en oppgraderings avgift. Men vet du hva, jeg satt på nettet i det øyeblikket de oppgraderte. Og gjett når det var; KL 4 OM NATTA! Ja, du leste riktig. Satt og lastet ned med ca. 120 kB/s. plutselig ble jeg dissconecta fra alt. Jeg rsa routeren, og vips lastet jeg ned med 160-170kB/s. Og dette mitt på natta.

 

Nå skal vi sende en skriftelig klage til forbrukerrådet, men det kan bli vanskelig å få gjennomslag siden ngt er veldig flinke til å godsnakke via tlf, og ikke oppgi noe skriftelig.

 

Jeg måtte jo presse på han ngt fyren for å få han til å sende en mail der det sto at jeg ikke skulle betale fakturaen som var under behandling. Tok et par minutter med kverulering før han gadd gjøre det. Og den mailen var ikke særlig lang heller.

 

Konklusjon:

* Jeg sitter på regninger som er langt høyere en det jeg i utgangspunktet regnet meg.

* Jeg har enda ikke fått det abenomentet jeg har bestillt.

* ngt har ENDA ikke svart på mailene jeg har sendt dem

* Venter på å få sendt en klage til forbrukerrådet nå

* Aner ikke hva slags abb jeg har. Ifølge kundedataene så sitter jeg på en 1mb linje, ifølge routeren sitter jeg på en 2464 linje, og i følge ITAvisen sitter jeg på ca 1600-1700 linje

 

Helt enig med utsagnet NextGenHell! (Hext Generation Hell)

 

(*Beklager at dette ble veldig uoversiktelig, men er vanvittig irritert på ngt nå!*)

Lenke til kommentar

deep750:

Ikke betal. Siden NGT retter opp en feil på produktet de leverer, er det de som skal betale det. Det står i kjøpsloven. Går ut i fra at de byttet ruter for å fikse opp en mangel på produktet (dårlig hastighet e.l.).

 

Hadde samme problem, og måtte ringe og spørre om dette. Damen sa at jeg måtte betale, og at dette stod i reglene (noe det forsåvidt gjør, men det blir ikke gyldig i dette tilfellet). Hun lot seg ikke rikke på dette feltet. Jeg fikk etterhvert snakket med en annen person - på fakturaavdeligen. Etter min erfaring med å ringe til NGT (har blitt noen ganger nå..), er det på fakturaavdelingen de mest hjelpsomme folkene sitter. Det endte med at jeg fikk tilsendt en returlapp (som man kan klistre på pakken). Hvis de ikke gir seg, prøv å referere til forbrukerkjøpsloven (husker ikke hvilken paragraf det står under).

 

Forresten, ikke regn med at du får vite at de sender deg en returlapp. Jeg fikk bare beskjed om at de skulle ta det opp med en skiftleder, og så hørte jeg ikke noe mer på en stund, før returlappen til slutt kom i posten. :nei:

Lenke til kommentar
deep750:

Ikke betal. Siden NGT retter opp en feil på produktet de leverer, er det de som skal betale det. Det står i kjøpsloven. Går ut i fra at de byttet ruter for å fikse opp en mangel på produktet (dårlig hastighet e.l.).

 

Hadde samme problem, og måtte ringe og spørre om dette. Damen sa at jeg måtte betale, og at dette stod i reglene (noe det forsåvidt gjør, men det blir ikke gyldig i dette tilfellet). Hun lot seg ikke rikke på dette feltet. Jeg fikk etterhvert snakket med en annen person - på fakturaavdeligen. Etter min erfaring med å ringe til NGT (har blitt noen ganger nå..), er det på fakturaavdelingen de mest hjelpsomme folkene sitter. Det endte med at jeg fikk tilsendt en returlapp (som man kan klistre på pakken). Hvis de ikke gir seg, prøv å referere til forbrukerkjøpsloven (husker ikke hvilken paragraf det står under).

 

Forresten, ikke regn med at du får vite at de sender deg en returlapp. Jeg fikk bare beskjed om at de skulle ta det opp med en skiftleder, og så hørte jeg ikke noe mer på en stund, før returlappen til slutt kom i posten.  :nei:

kule greier dette her ass.

Da jeg snakket med en tekniker spurte jeg spesifikt om de kom til å sende med frankert retur embalasje, og det var en selvfølge sa han. da jeg ringte til dem igår så sa fyren i den andre enden at "ehh, det virker ikke som han har sendt noe slikt, men jeg skal snakke med logistikk for å høre om vi kan sende ut slikt" han sa også at man normalt skulle betale selv, men da jeg sa at dere trodde det var noie feil med routeren min og at det var derfor dere sendte ny, så gikk han med på å kontakte logistikk.

 

får nok svar første kvartal 2006 ;)

 

btw, de har ikke klart å ordne hastigheten min!

får se når det skjer, skal sende ut montør som skal fikse det. håper det skjer før jeg blir bestafar... (om ca 30 år antar jeg ;))

Lenke til kommentar

Hastigheten har dalt her også nå, men jeg har hatt problemer med linja i dag også. Hver gang jeg får synch tilbake på linja, så har den forskjellig hastighet. Har nå 2,3mbit...betaler for 4,2. Men jeg tror det er ADSL routeren min det er noe i veien med. Skal ihvertfall få ny..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...