Pøbel Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg skal kjøpe nytt skjermkort til PCI-Express. Det er vel Nvidia GeForce 7800 som er det beste kortet hva ytelse angår. Jeg har imidlertid ikke tenkt å kjøpe det dyreste denne gang. Derfor lurer jeg på hva som er det beste kjøpet alle forhold tatt i betraktning akkurat nå? Momenter som er spesielt viktige er, som ofte ellers,: - ytelse - pris - kvalitet - støynivå - kjøleevne - klokkeevne Ellers er det av en viss betydning om kortet krever to plasser. Men som nevnt er ikke dette særlig viktig. Alle svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar
moiself Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 X800XL er nok et bra kjøp i disse dager... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Om kun noen få dager lanseres 7800GT. Dette kortet vil nok ha en uslåelig pris vs ytelse, og er det klart beste valget i mine øyne. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) er det klart beste valget i mine øyne. ... hvordan vet du det FØR det er lansert? edit: grov "leif" Endret 7. august 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
apwr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 er det klart beste valget i mine øyne. ... hvordan vet du det DØR det er lansert? Dersom ryktene stemmer, noe de sannsynligvis kommer til å gjøre, så blir nok dette en storselger ja! Lenke til kommentar
FX-57 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 X800XL er nok et bra kjøp i disse dager... X800XL er ikke verdens dyreste kort, men i forhold til prisen så har den en super ytelse og kan overklokkes en masse... Vet ikke helt hvor mye lyd det er i det, men jeg tror ikke det er alvorlig mye ihvertfall.... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 kan overklokkes en masse... X800XL er ikke akkurat kjent for å være en god overklokker, så å si at kortet kan overklokkes en masse er nok å ta i en smule. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 x800xl er ingen god klokker nei. det er veldig vanskelig å nå opp mot f.eks xt ytelse. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 x800xl er ingen god klokker nei. det er veldig vanskelig å nå opp mot f.eks xt ytelse. det kan sikkert stemme men x800xl er er veldig bra kort til den prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå