dkvam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hei! Jeg har en AMD64 3000 "Venice" prosessor på originalt 1800Mhz som jeg med null problemer klokka til 2800Mhz , og med litt tweaking hadde oppe til litt over 2900Mhz primestabilt. Heatspreader er fjerna for å gi best mulig varmeflukt fra kjernen. Spørsmålet mitt er: Hva ville dere gitt for en sånn CPU brukt? Nå skal jeg ikke selge , men bare litt nysjerrig likevel!! Spent på svar! Endret 7. august 2005 av dkvam Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En 3000+ er en 3000+, og siden du har overklokket den, mener enkelte at den faller ytterligere i pris. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) En 3000+ er en 3000+, og siden du har overklokket den, mener enkelte at den faller ytterligere i pris. Jepp , var vel egentlig noe i denne dur jeg forventet. Særlig også med tanke på at heatspreader er fjernet. Skal uansett på med heatspreader igjen så skal den leve godt i HTPC'n i stua. Men det er jo litt kjipt da , i ytelse banker den prosessorer til flere mangfoldige tusen kroner , så i en "fair" verden skulle den kanskje ha steget i pris. Og med "Venice" er det som med vinflasker , det er jo gode og dårlige årganger(ukerevisjoner) Endret 7. august 2005 av dkvam Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Men det er jo litt kjipt da , i ytelse banker den prosessorer til flere mangfoldige tusen kroner , så i en "fair" verden skulle den kanskje ha steget i pris. Hvis du tenker sånn, skulle alle "Venice"'ene og "San Diego"'ene kostet 7-9000 kr (prisen på FX-55/-57). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå